  • 121. Data: 2013-06-02 18:45:08
    Temat: Re: Zabronić rowerzystom jazdy po ulicach!!!
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > Skoro prostego tekstu nie jesteś w stanie zrozumieć to dyskusja z tobą
    > jest bezsensowna.

    Puknij się w głowę. Wiesz co to jest OC ?

  • 122. Data: 2013-06-02 18:46:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl>

    > Zapewne od odpowiedzialności cywilnej.

    Czyli złodziej kradnie i nie odpowiada ?

    > Ja natomiast jestem przeciw, OC powinno być dobrowolne.

    A powinno w ogóle być ?

  • 123. Data: 2013-06-02 18:49:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 02 Jun 2013 17:27:55 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Ludzie nauczyli się jeżdzenia na suwak

    Chyba jeszcze zbyt wcześnie na odtrąbienie sukcesu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 124. Data: 2013-06-02 18:55:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Nie, nie powinno być, bo te 20-50 zł rocznie stanowią różnice właśnie dla
    > tych, którzy są w razie czego niewypłacalni. OC jest paradoksalnie dla
    > ewentualnej ofiary -- żeby mogła łatwo uzyskać odszkodowanie.

    OC jest dla właściciela by był w stanie pokryć szkody sprawcy na
    poszkodowanym.

  • 125. Data: 2013-06-02 18:57:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-02 18:05, J.F. wrote:

    >>> http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/asia/japan
    /9323432/Number-plates-for-bicycles-proposed-in-Toky
    o.html

    > Tylko ze tu juz nie "ktos" a komitet doradczy przy zarzadzie miasta.
    > Rowerzysci poczuli sie zaniepokojeni

    A u nas nie byle kto, a sam Antoni pogromca UBków bada sprawę zamachu -
    i wszyscy się niepokoją - jedni o zamach, drudzy o zdrowie psychhiczne
    autora. I co z tego? Mamy nawet jednego polityka, który żyje z
    "proponowania" różnych kretyńskich i awykonalnych rozwiązań i zawodowego
    kandydowania na jakikolwiek urząd. No i co, mamy go z tego powodu
    traktować poważnie?

    > Tak czy inaczej - p47 nie jest odosobniony :-)

    Ci od chemtrailsów też nie - i co z tego?

    Shrek.

  • 126. Data: 2013-06-02 18:58:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-02 18:49, jerzu wrote:

    > Chyba jeszcze zbyt wcześnie na odtrąbienie sukcesu.

    W Warszawie naprawdę nie ma z tym problemów.

    Shrek.

  • 127. Data: 2013-06-02 18:58:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > piękne... skoro inni tego nie robią to my też nie róbmy... pogratulować
    > podejścia do życia. Póki sąsiad nie skosi trawnika to Ty swojego także nie
    > ruszysz?

    Ee yy... koszenie trawy jest do czegoś potrzebne ?

  • 128. Data: 2013-06-02 19:00:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > to sprawdź przy okazji czy pomysł, że przed zieloną strzałką należy się
    > nie tylko zatrzymać, ale wyłączyć silnik nie jest zajebisty. Kto wie, nikt
    > jeszcze nie próbował.

    Myślisz, że te ekosamochody mogłyby tego nie robić ?

  • 129. Data: 2013-06-02 19:04:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > Rozwiń proszę.

    Jaki sens ma mieć uchylanie się od odpowiedzialności ?

  • 130. Data: 2013-06-02 19:12:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl>

    > A przecież rowerzyści za OC dostaliby przecież odblaskową kamizelkę
    > zwiększająca także i ich bezpieczeństwo? Co złego w tym pomyśle?
    > Ze likwiduje anonimowość nieznanych sprawców wypadków rowerowych?

    Że likwiduje anonimowość użytkowników drog nie będących sprawcami. Dotyczy
    to oczywiście wszelkich użytkowników a nie tylko użytkowników rowerów.