  • 1. Data: 2010-11-01 18:16:04
    Temat: Re: Zabrane prawko...
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iamrbf$5c0$1@speranza.aioe.org...

    > Wylapalem jedno razowo 25 pkt, troche mnie ponioslo.
    > Czy musze odbyc kurs nauki jazdy ?
    Przydało by się i kurs nauki jazdy (aby nauczyczyć się jeździć) i podstawy
    języka polskiego (aby się nie kompromitować żenującymi ortami.

    > Przeciez umiem jezdzic
    Nie umiesz. Jak ktoś umie, to 25 punktów na raz nie zgarnia.
    To się zdarza lamerom, co myślą, że umieją.

    --
    Jotte

  • 2. Data: 2010-11-01 18:53:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-01 18:40, Andrew pisze:

    > Jak Cie ubija tak w jeden miesiac z 5 razy, przez glupiego nie farta to
    > zobaczymy czy bedziesz taki łał. Bo pierdolisz glupoty jakbys nigdy nie
    > jechal wiecej niz 50 km/h. No chyba ze jestes jakis inny...

    Jak ktos ma choc odrobine rozumu, to jak juz jedzie "szybciej" to uwaza,
    albo ma CB. Nie ma czegos takiego jak "glupi niefart". A 25 punktow za
    jednym razem, to juz trzeba byc oslem.

  • 3. Data: 2010-11-01 18:56:08
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-01 18:40, Andrew pisze:

    > Jak Cie ubija tak w jeden miesiac z 5 razy, przez glupiego nie farta to
    > zobaczymy czy bedziesz taki łał. Bo pierdolisz glupoty jakbys nigdy nie
    > jechal wiecej niz 50 km/h. No chyba ze jestes jakis inny...

    No patrz pan, przez 22 lata jezdzenia dostalem ze 4-6 mandaty/ow i nigdy
    nie mialem wiecej niz 5 punktow. A z milion (lekko liczac) km zrobilem
    przez ten czas.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-11-01 18:57:33
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Jak Cie ubija tak w jeden miesiac z 5 razy, przez glupiego nie farta to
    > zobaczymy czy bedziesz taki łał. Bo pierdolisz glupoty jakbys nigdy nie
    > jechal wiecej niz 50 km/h. No chyba ze jestes jakis inny...
    Straszny tuman z ciebie, tyle byków w dwóch krótkich postach...
    No i ja mam prawko, a ty już nie i tyle.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-11-01 19:01:47
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-01 18:16, Jotte pisze:
    > To się zdarza lamerom, co myślą, że umieją.

    Umiom.
    Musisz rozmawiac jezykiem interlekutora.
    ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 6. Data: 2010-11-01 19:03:23
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Umiom.
    > Musisz rozmawiac jezykiem interlekutora.
    Nie wim, czy umniem. ;)

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-11-01 19:07:46
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

> [...]
    > zobaczymy czy bedziesz taki łał. Bo pierdolisz glupoty jakbys nigdy nie
    > jechal wiecej niz 50 km/h. No chyba ze jestes jakis inny...

    Jeździć trzeba umieć niezależnie od "farta" - bo potem nic nie pomoże
    narzekanie na kiepską jakość dróg.
    Drogi są dla umiejących jeździć a nie dla tych co im się wydaje, że już
    niczego więcej się nie muszą uczyć bo "wszystkie rozumy zjed..."

    Napisał to kierowca od 1964 r. jeżdżący 5 samochodem (nie zawodowo) -
    (każdym od nowości do złomowania) a wszystkie to FIATy - dodam, że w
    "karierze kierowcy" mandatów zapłaciłem 3 (słownie: trzy) - jeszcze
    dodam, że "nogę mam ciężką"

    JaTy

  • 8. Data: 2010-11-01 19:11:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jotte

    > Nie umiesz. Jak ktoś umie, to 25 punktów na raz nie zgarnia. To się
    > zdarza lamerom, co myślą, że umieją.

    Ale tak swoją drogą do sumowanie wykroczeń jest, moim zdaniem,
    najczęściej bezprawne.

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2010-11-01 19:14:20
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > No patrz pan, przez 22 lata jezdzenia dostalem ze 4-6 mandaty/ow i nigdy
    > nie mialem wiecej niz 5 punktow. A z milion (lekko liczac) km zrobilem
> [...]
    w PKSie jeździsz?

  • 10. Data: 2010-11-01 19:17:53
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Ale tak swoją drogą do sumowanie wykroczeń jest, moim zdaniem,
    > najczęściej bezprawne.
    Zależy jak namierzone. Jak gonią za kretynem co przekroczył prędkość o 40
    km/h, a on w tym czasie jeszcze na przejściu wyprzedza? Ale jak jadą za
    gostkiem i czekają co jeszcze zrobi zamiast zatrzymać za to, czego już
    zdołał dokonać, to co innego.

    --
    Jotte