  • 1. Data: 2010-11-01 18:53:17
    Temat: Re: Jaki objaw ?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-11-01 18:46, Andrew pisze:
    > Stalo autko kilka miesiecy nie odpalane. Po odpaleniu silnik pracuje nie
    > rowno. Ma instalacje LPG, jaki moze byc objaw ?

    Objaw jest taki, ze "po odpaleniu silnik pracuje nie rowno".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2010-11-01 19:21:08
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Objaw jest taki, ze "po odpaleniu silnik pracuje nie rowno".
    Pracuje nierówno, bo może mu spacje powstawiał nieuk gdzie nie trzeba i stąd
    szarpie? ;)

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2010-11-01 19:37:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Andrew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Idz lepiej zobacz co zona robi.
    Moja kobieta siedzi koło mnie, ogląda Krzyżaków na TVP2, zerka mi jednak co
    chwilę na ekran i nabija się z tumaństwa poniektórych.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2010-11-01 19:53:30
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Pozdrow ja ode mnie :)
    Przecież ona sama widzi.
    I teraz pisze własnymi palcyma:

    dziękuję, też pozdrawiam.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-11-01 20:01:04
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrew" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moja kobieta siedzi koło mnie, ogląda Krzyżaków na TVP2, zerka mi jednak
    > co chwilę na ekran i nabija się z tumaństwa poniektórych.

    W połowie XVw. nie było tak wielu tumanów jak to sugerujesz.

    pozdr
    lublex

  • 6. Data: 2010-11-01 20:03:36
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W połowie XVw. nie było tak wielu tumanów jak to sugerujesz.
    Bo większość wyginęła pod Grunwaldem, a reszta w wojnach husyckich.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-11-01 20:06:13
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-11-01 18:53, MarcinJM pisze:

    > Objaw jest taki, ze "po odpaleniu silnik pracuje nie rowno".

    Innym ciekawym pytaniem bywa "jak oceniacie ten model?", kiedy piszący
    ma na myśli dany egzemplarz, a nie model generalnie. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 8. Data: 2010-11-02 00:08:40
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "lublex" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pozdr

    Bylo... tylko byli wykluczeni cyfrowo ;)

    --
    Picasso