  • 41. Data: 2010-11-11 21:25:33
    Temat: Re: Zabójczy nakaz jazdy na światłach - nowe fakty
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Semir* w wiadomości news:ibhj6h$imd$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > http://www.rp.pl/artykul/123668.html

    Chyba oprócz cytatu wyciąłeś też przypadkiem swoją odpowiedź, bo z powyższym
    związku nie widze...

    Pozdr

  • 42. Data: 2010-11-11 22:51:21
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-11-11 21:15, Semir pisze:

    > A zastanawiałaś się dlaczego mają jedno światło?
    > Bo jak się czegoś używa niezgodnie z przeznaczeniem, to nie dziwne że ulega
    > awarii wcześniej niz powinno.

    I biedaczkowi się żarówka przepalała za każdym razem jak ją wymienił...

  • 43. Data: 2010-11-11 23:09:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ptoki napisal:
    > Nawet gdyby trend byl odwrotny i te 300 osob bylo by zabitych mniej to
    > wychodzi jakies 3mln zl per zabitego. Warto? Ale nie w perspektywie
    > zaby, rozwazyc w perspektywnie panstwa...

    Przecietne leczenie onkologiczne to koszt rzędu 200 tys. zł.
    Ratownie tych 'rozjechanych' duszyczek jest 15 razy droższe.
    Hojne to nasze państwo, hojne z naszej kieszeni.

    Należy jednak pamiętać, że z tych oszacowanych przez ciebie
    800 mln zł połowa zostaje jako danina w budżecie.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 44. Data: 2010-11-11 23:18:10
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    Grejon <g...@g...pl> napisał(a):

    > I biedaczkowi się żarówka przepalała za każdym razem jak ją wymienił...

    A nie przyszło ci do łba, że to mogą być ci, którym żarówka albo instalacja
    przepaliła się po raz pierwszy?

  • 45. Data: 2010-11-11 23:18:40
    Temat: Re: durnym trolom mowimy stanowcze nie
    Od: "Semir" <s...@g...pl>

    Marcin \Kenickie\ Mydlak <e...@3...lp> napisał(a):

    > Daj spokĂłj neelix. JuĹź siÄ&#65533;wystarczajÄ&#65533;o
    zdemaskowaĹ&#65533;Ĺ&#65533;

    Czy jest na sali lekarz?

  • 46. Data: 2010-11-11 23:24:08
    Od: "Semir" <s...@W...gazeta.pl>

    http://img513.imageshack.us/img513/4479/80222523.png

  • 47. Data: 2010-11-11 23:25:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 11 Nov 2010 22:24:08 +0000 osobnik zwany Semir
    wystukał:

    ROTFL

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 48. Data: 2010-11-11 23:53:44
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-11 19:31, Semir pisze:

    > Ty w ogóle czytałeś co tam jest napisane?

    Nelix zawsze wraca.

    A.

  • 49. Data: 2010-11-11 23:55:46
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-11 18:11, kamil pisze:

    > E tam, szczegoly. Ja bez kozery powiem pincet!

    A dla kogo ten wywiad?:)

  • 50. Data: 2010-11-11 23:58:48
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-11-11 23:09, Jacek_P pisze:

> [...]
    >
    > Należy jednak pamiętać, że z tych oszacowanych przez ciebie
    > 800 mln zł połowa zostaje jako danina w budżecie.

    Ta rozmowa musi raz na jakiś czas wrócić. Co z tego, że za każdym razem
    się udowodni światłofobom, że bzdury wypisują. Jak pozmieniają nicki i
    wracają po paru miesiącach i zaczynają swoje od początku.

    A.