  • Data: 2011-01-04 12:07:58
    Temat: Re: Zabijamy się nawzajem z powodu wolności na drogach?
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-04 11:16, z pisze:
    > Palisz, pijesz wódę ... droższa składka.
    > Proste zasady są najlepsze.

    To prawda, dla prywatnej firmy to dar z niebios.
    Palisz składka x2
    Nie palisz, ale raz zajarałeś, umowa traci ważność, sprzedajesz dom,
    samochód bierzesz kredyt itp.

    Pijesz tak samo x2

    Według najnowszych badań, źródłem wszystkich nowotworów są cukry, które
    zaburzają całą gospodarkę hormonalną itp. Czyli, jesz czekoladę,
    cukierki, chleb, makaron, ryż, owoce - stawka x10!

    itp. proste zasady są najlepsze.
    Nie podoba się? Masz upragniony wybór. Nie ubezpieczasz się i żyjesz jak
    ludzie kilka tysięcy lat temu, czyli bez opieki medycznej.

    > Widzisz jakieś chociaż symptomy tego naprawiania? Ciągle tylko aby
    > wybory wygrać i dalej mieć w du...

    Bo teraz płaci się ok. 200PLN miesięcznie i oczekuje, że za to da się
    utrzymać uczelnie, szpitale, wykształcić lekarzy oraz zapewnić wszystkim
    warunki jak w serialach.

    W prywatnej przychodni płacisz 400PLN miesięcznie i masz dostęp do
    internisty, za wszystko inne płacisz. Ale opiekują się Tobą lekarze
    wykształceni za te 200PLN. Poważniejsze zabiegi również masz robione za
    te 200PLN.

    Gdzie tu sens i logika?

    > To trzeba sobie powiedzieć okrutną prawdę że nas nie stać a nie
    > ściemniać. Z samego ogłoszenia że jest za darmo kasy nie przybywa.
    > "Ludzie od teraz za darmo będzie to i to. O resztę musicie zadbać sami"
    > Przetrwa mądry i zapobiegliwy. Wiem że okrutne ale teraz jest to samo
    > tylko zawoalowane kryzysem, brakiem środków...

    Owszem stać. Tylko jeżeli wszyscy potrafią tylko marudzić i narzekać, to
    jest jak jest.

    > W świetle tych 20 tys ludzi umierających bez potrzeby to dyskusje tutaj
    > czytane o hipotetycznej możliwości bez zapiętych pasów wypadnięcia przez
    > szybę i trafienia kogoś w głowę, o komórkach, fotoradatach, pełnych
    > pęcherzach itd. stają się co najmniej nie na miejscu.
    > Niech ta zgraja poselsko-urzędniaczych darmozjadów weźmie się do roboty
    > i do jasnej NAPRAWIA!!! i odp... się od mojego pęcherza, komórki, pasów.
    > To jest tylko drobna odsłona tego co się naprawdę z naszymi pieniędzmi
    > dzieje.

    Zgadzam się. Ale dopóki my jako naród nie nauczymy się pracować i nie
    oduczymy tylko narzekania to nic się nie zmieni.

    > Socjalizm to ja bym leczył. To nie jest wyższy poziom. To jest utopia
    > która wyrządza więcej szkody niż nawet najbardziej krwiopijcze rządy
    > pieniądza.

    Ok, pokaż mi przykład innego dobrze działającego systemu, gdzie nie ma
    takich problemów. Jeżeli jest coś takiego to jestem za.

    A.