  • Data: 2022-05-27 12:37:39
    Temat: Re: Za wysokie ciśnienie doładowania - olać?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 May 2022 11:56:28 +0200, sirapacz wrote:

    > odma? a co ona ma do tego
    > Odpowiedziałem sobie chyba.... 2,3 bara a 1,3 bara... program zaczął
    > podawać po aktualizacji ciśnienie bezwzględne zamiast względnego....

    Calkiem mozliwe.
    Swoja droga - wysokie to cisnienie ... diesel?

    > najlepsze jest to, że dokłądnie ten sam problem przy poprzednim
    > demontazu turbiny 11 lat temu sam opisałem na autokąciku:D
    >
    > I też byłem zdziwiony:))))))))))

    Ale co - teraz sie drugi raz zaktualizowala,
    czy to inne auto, a Fiat dopiero teraz na nową technologie przeszedl?

    Bo podejrzewam, ze wewnetrznie wszystko dziala dobrze, jakby naprawde
    bylo za wysokie, to by komputer jakis bład zglosil.

    U mnie w oplu zglasza taki bład, a mechanik mowi - moze czujnik
    cisnienia uszkodzony, a moze sterowanie turbiną.
    Na razie wystarczy wylaczyc silnik i wlaczyc ponownie :-)

    J.