  • Data: 2016-09-07 12:33:14
    Temat: Re: Za komuny to było wesoło !!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Ghost" <n...@d...pl> napisał w wiadomości

    >Nie bądź taki pewien.
    >Ci wszyscy, którzy obecnie bywają zmuszeni do chwilówek, wtedy nie
    >mieli takich problemów - starczało.

    No, nie zawsze. Ale byly kasy zakladowe.

    Ogolnie - akurat mamy takie czasy, ze srednia pensja mniej wiecej taka
    sama.
    Wydaje sie, ze sporo rzeczy bylo drozsze niz teraz.
    A jednak starczalo, i jeszcze nawis inflacyjny zostawal.
    Choc nie wszystkim starczalo, bo by strajkow nie bylo :-)

    Potrzeby, standardy, oraz jakosc tez byly calkiem rozne, wiec nie
    bardzo da sie to porownac.
    Szczegolnie teraz, gdy tania chinszczyzna opanowal rynek.

    >Odp. 1.
    >Podobno firmy pożyczkowe już widzą efekt 500+ w postaci zmniejszenia
    >liczby pożyczek i podobno lista zalegających dłużników zaczyna się
    >skracać.

    No nie wiem - oni maja takie odsetki, ze jak ktos raz zalegl, to go w
    skarpetkach puszcza.

    >Odp. 2.
    >Gdyby wszyscy mieli lepiej to skąd byłoby poparcie dla PIS.

    Bo mieli gorzej, niz chcieli, tak im sie w d* poprzewracalo :-)

    J.