    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Za granicą to mają luzik, nie to co u nas
    Date: Fri, 21 Oct 2011 08:11:39 +0200

    W dniu 2011-10-20 16:40, Uncle Pete pisze:

    > Jeszcze mi się nie trafił, a jak się trafi - trudno. Ten jedyny raz,
    > kiedy mnie zatrzymano, miałem 77/50 (i było to oczywiście na granicy
    > terenu zabudowanego). Jednak z moich obserwacji wynika, że do +20
    > przynajmniej drogówce nie chce się kiwnąć palcem.

    Zależy od regionu. Ale po tym jak ITD położyło łapę na FR, to można
    przyjąć założenie, że praktyki Białego Boru zostaną rozszerzone na całą
    Polskę. To, że już się do tego przygotowali to widać chociażby po tym,
    że zmienili zasady, już nie wysyłają zdjęć. Dzięki temu to co normalnie
    trafiało by do kosza będzie można wysłać.

    Pytanie czy nie zacznie trafiać. Z potężną dziurą budżetową jakoś trzeba
    walczyć. A wspomniany Biały Bór pokazał, że jest fajne źródełko, które
    za szybko nie wyschnie. A jak kierowcy zaczną jeździć wolniej, to dowali
    się kolejne ograniczenia i znowu forsa popłynie.

    A.