  • 11. Data: 2010-10-18 18:48:31
    Temat: Re: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO
    Od: Marcin Markiton <m...@m...pl>

    On 18 Paź, 20:40, jesień <j...@w...pl> wrote:

    > w czasach świetności forum mva Tomasz J. był wielce pomocny i swoją
    > wiedzą na temat LCD imponował wszystkim :)

    wierzę, jednak wcale to go/ich nie usprawiedliwia...

  • 12. Data: 2010-10-18 19:03:48
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-18 20:40, jesień pisze:

    > w czasach świetności forum mva Tomasz J. był wielce pomocny i swoją
    > wiedzą na temat LCD imponował wszystkim :)

    Nadal jest na pl.comp.dtp i pl.comp.grafika - mozna go tam spokojnie
    zlapac, jak mniemam.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 13. Data: 2010-10-18 19:58:30
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 18 Paź, 21:03, Mateusz Papiernik <m...@m...net> wrote:

    > Nadal jest na pl.comp.dtp i pl.comp.grafika - mozna go tam spokojnie
    > zlapac, jak mniemam.
    >
    > --
    > Mateusz Papiernik
    Dobrze ze nie przeszedlem na TY z tym panem.;)
    StaM

  • 14. Data: 2010-10-19 06:00:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Markiton" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    > Dziękuję za wiadomość na prv. Przekazuję dalej bo chyba warto:
    > http://canon-board.info/showthread.php?t=50985&highl
    ight=mastiff -
    > heh, dopiero teraz widzę, że w internecie głośno już o nich - a ja
    > myślałem że Amerykę odkrywam.
    > Przypomnę jeszcze raz: ZPK Mastiff - przelew w marcu 2010 (ponad 9
    > tyś), monitorów nie ma do tej pory (październik 2010). Radzę omijać
    > wielkim łukiem!!!

    Jak dzieci...
    Kto placi z gory za drogi towar, ktory jeszcze rosnie w lesie? ;)

    Taki wymog stawiany przez sprzedawce - odrazu wiadomo co sadzic
    o takiej firmie... Wiadomo, towar drogi - albo trzeba miec zapas
    wlasnej kasy albo kredyt obrotowy. Wtedy obraca sie towarem jak
    najszybciej, zeby procenty nie urosly bo trzeba je samemu zaplacic ;)
    A jak klient zaplaci z gory...

    A tak poza tym - jak by mi ktos zaproponowal "wyselekcjonowanie"
    profesjonalnego monitora to by mi sie odrazu czerwona lampka zapalila.
    Albo ktos mnie uwaza za glupka, albo monitory sa tak samo profesjonalne
    jak sprzedawca... Za co placi sie gruba kase w porownaniu z innymi
    monitorami jesli trzeba je jeszcze "selekcjonowac"?
    Co robi dzial kontroli jakosci w fabryce?

    J.

  • 15. Data: 2010-10-19 08:02:39
    Od: Robert Chwalowski <c...@p...pl>

    On 2010-10-19 08:00:00 +0200, Jakub Jewuła said:

> [...]
    > monitorami jesli trzeba je jeszcze "selekcjonowac"?
    > Co robi dzial kontroli jakosci w fabryce?

    Niestety, dział jakości w fabryce jest chyba na wakacjach. Kupiłem
    ostatnio S2433W. Wyraźna odchyłka jasności w prawym dolnym rogu.
    Odsyłam do serwisu. Wraca po pomiarach. Odchyłka wynosi 9,9%.
    Dopuszczalna przez EIZO: 10%. Dzwonię, pytam czy to żart. Nie. Rada
    serwisu: kupić dwa razy droższy model, który ma ustroistwo korygujące
    takie odchyłki. A mój model tak ma. Cena monitora: około 4000 zł.

    --
    pozdr.
    Robert Chwałowski

  • 16. Data: 2010-10-19 08:26:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > droższy model, który ma ustroistwo korygujące takie odchyłki. A mój model

    Monitor 800zl plus 3200zl doplaty za marke ;)

  • 17. Data: 2010-10-19 10:58:01
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-19 08:00, Jakub Jewuła pisze:
    > Jak dzieci...
    > Kto placi z gory za drogi towar, ktory jeszcze rosnie w lesie? ;)

    Moze kupujacy nie wiedzial, ze towar rosnie w lesie? (Inna rzecz, ze
    powinien o to zapytac). Przy kwocie rzedu 10 tys. oczekiwalbym, ze towar
    dostepny bedzie od reki... jak kupowalem swoje Eizo, to wzialem jeden z
    10 kartonow lezacych doslownie "pod reka" tego modelu. Jestem bardzo
    zdziwiony, ze przy zakupie za 10 tys. jakakolwiek powazniejsza firma,
    dla ktorej handel takim towarem jest glowna dzialalnoscia, w ten sposob
    traktuje klienta.

> [...]
    > profesjonalnego monitora to by mi sie odrazu czerwona lampka zapalila.
    > Albo ktos mnie uwaza za glupka, albo monitory sa tak samo profesjonalne

    Hm, a obiektywow nie selekcjonujesz? Bo Canonowe L-ki z definicji sa
    profesjonalne, ale bez selekcji bym nie kupil. Tak samo bez selekcji nie
    kupilbym zadnego Eizo, nawet z serii CG.

    Mozna co najwyzej oczekiwac selekcji po ich stronie - ale tutaj trzeba
    sie wykazac zaufaniem, ja jednak wole wybierac sam.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 18. Data: 2010-10-19 11:21:09
    Od: Robert Chwalowski <c...@p...pl>

    On 2010-10-19 12:58:01 +0200, Mateusz Papiernik said:

> [...]
    >
    > Mozna co najwyzej oczekiwac selekcji po ich stronie - ale tutaj trzeba
    > sie wykazac zaufaniem, ja jednak wole wybierac sam.

    Charakterystyka obiektywu nie zmienia się w czasie, monitora tak.
    Obiektyw łatwo przetestować od ręki, z monitorami jest już gorzej. W
    moim egemplarzu monitora wada zaczęła wychodzić po drugim tygodniu
    użytkowania. W sklepie przed wyborem oczywiście przez pół godziny
    rozgrzewałem monitory, ale okazało się to niewystarczające tym razem...

    --
    pozdrawiam
    Robert Chwalowski

  • 19. Data: 2010-10-19 11:31:38
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2010-10-19 13:21, Robert Chwalowski pisze:
> [...]
    > użytkowania. W sklepie przed wyborem oczywiście przez pół godziny
    > rozgrzewałem monitory, ale okazało się to niewystarczające tym razem...

    No niestety... ale to nie zmienia faktu, ze pare kopnietych od samego
    poczatku monitorow w zyciu udalo mi sie zobaczyc juz w sklepie, wiec
    chociaz o pare procent szanse kupna dobrego sie zwiekszaja przy selekcji :)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 20. Data: 2010-10-19 11:39:39
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Hm, a obiektywow nie selekcjonujesz? Bo Canonowe L-ki z definicji sa
    > profesjonalne, ale bez selekcji bym nie kupil.

    Nie, bo to smiechu warte.

    Gdyby mogl zabrac do domu na tydzien piec egz. tego
    samego szkla a potem oddac cztery to mialoby to jaki sens.