  • From: Robert Chwalowski <c...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Tue, 19 Oct 2010 10:02:39 +0200
    Subject: Re: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO

    On 2010-10-19 08:00:00 +0200, Jakub Jewuła said:

    > Użytkownik "Marcin Markiton" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    On

    ight=mastiff -

> [...]
    > wlasnej kasy albo kredyt obrotowy. Wtedy obraca sie towarem jak
    > najszybciej, zeby procenty nie urosly bo trzeba je samemu zaplacic ;)
    > A jak klient zaplaci z gory...
    >
    > A tak poza tym - jak by mi ktos zaproponowal "wyselekcjonowanie"
    > profesjonalnego monitora to by mi sie odrazu czerwona lampka zapalila.
    > Albo ktos mnie uwaza za glupka, albo monitory sa tak samo profesjonalne
    > jak sprzedawca... Za co placi sie gruba kase w porownaniu z innymi
    > monitorami jesli trzeba je jeszcze "selekcjonowac"?
    > Co robi dzial kontroli jakosci w fabryce?

    Niestety, dział jakości w fabryce jest chyba na wakacjach. Kupiłem
    ostatnio S2433W. Wyraźna odchyłka jasności w prawym dolnym rogu.
    Odsyłam do serwisu. Wraca po pomiarach. Odchyłka wynosi 9,9%.
    Dopuszczalna przez EIZO: 10%. Dzwonię, pytam czy to żart. Nie. Rada
    serwisu: kupić dwa razy droższy model, który ma ustroistwo korygujące
    takie odchyłki. A mój model tak ma. Cena monitora: około 4000 zł.

    --
    pozdr.
    Robert Chwałowski