  • 21. Data: 2010-10-19 12:37:28
    Temat: Re: ZPK Mastiff Sp. z o.o. - monitor EIZO
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl>

    Wpisać na listę dłużników i będzie po kłopocie dla wielu...

    http://www.dziennikpolski24.pl/pl/magazyny/pelna-kie
    szen/965182-wpis-na-liste-dluznikow.html

    wczoraj było na papierze

    Paweł Łukawski

  • 22. Data: 2010-10-19 13:01:54
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Jak dzieci...
    > Kto placi z gory za drogi towar, ktory jeszcze rosnie w lesie? ;)
    >
    > Taki wymog stawiany przez sprzedawce - odrazu wiadomo co sadzic
    > o takiej firmie... Wiadomo, towar drogi - albo trzeba miec zapas
    > wlasnej kasy albo kredyt obrotowy. Wtedy obraca sie towarem jak
    > najszybciej, zeby procenty nie urosly bo trzeba je samemu zaplacic ;)
    > A jak klient zaplaci z gory...

    Drogi? 9k PLN to dla nawet sredniej firmy pierdniecie, trzy dobre monitory
    na kilku pracownikow to nie jest wydatek, ktory trzeba negocjowac z dostawca
    miesiacami. Zamawiasz, placisz, za trzy dni dostajesz, chyba ze dostawca
    okaze sie wlasnie takim Mastiffem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-10-19 13:25:37
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > negocjowac z dostawca miesiacami. Zamawiasz, placisz, za trzy dni
    > dostajesz, chyba ze dostawca okaze sie wlasnie takim Mastiffem.

    Ja mialem na mysli to, ze jak sie handluje takimi monitorami to
    trzeba albo miec spory zapas gotowki zeby moc obracac swoja kasa
    albo wspomoc sie bankiem. Kolega pewnie z Warszawy ;) bo dla mnie
    kwota rzedu kilkuset tysiecy zl to spore pieniadze ;)

  • 24. Data: 2010-10-19 13:34:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    > albo wspomoc sie bankiem. Kolega pewnie z Warszawy ;) bo dla mnie
    > kwota rzedu kilkuset tysiecy zl to spore pieniadze ;)

    Ale ja o czym innym - o kliencie kupujacym monitor do biura za kwote kilku,
    nie kilkuset tysiecy zlotych.

    "przelew w marcu 2010 (ponad 9 tyś). "

    Toc niektorzy wiecej dostaja na komunie w dzisiejszych czasach, wiec
    placenie z gory za kilka monitorow to nie jest jakas fanaberia, ktora
    dyskwalifikuje dostawce. Wchodzisz na strone, podajesz nr karty i tyle, caly
    swiat tak robi od dawna. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 25. Data: 2010-10-19 13:58:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > "
    > Toc niektorzy wiecej dostaja na komunie w dzisiejszych czasach, wiec

    No to wiadomo, zes z Warszawy ;)

    > placenie z gory za kilka monitorow to nie jest jakas fanaberia, ktora
    > dyskwalifikuje dostawce. Wchodzisz na strone, podajesz nr karty i tyle,
    > caly swiat tak robi od dawna. ;)

    Gdyby ludzie w omawianych przypadkach placili karta to
    faktycznie bylby mniejszy problem - wystarczy zlozyc reklamacje ;)

  • 26. Data: 2010-10-19 14:17:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > No to wiadomo, zes z Warszawy ;)

    Ano nie, ale ty zdaje sie z pogranicza bialostockiego, skoro dla firmy 9tys
    zlotych to roczny budzet z glowy. ;)

    > Gdyby ludzie w omawianych przypadkach placili karta to
    > faktycznie bylby mniejszy problem - wystarczy zlozyc reklamacje ;)

    Zawsze mozna jechac na drugi koniec polski z gotowka w kieszeni. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 27. Data: 2010-10-31 12:15:28
    Od: Darzur <z...@g...com>

    On Mon, 18 Oct 2010 21:03:48 +0200, Mateusz Papiernik
    <m...@m...net> wrote:

    >Nadal jest na pl.comp.dtp i pl.comp.grafika - mozna go tam spokojnie
    >zlapac, jak mniemam.

    Ciągle aktywnie udsziela się także na forum

    http://forum.nikoniarze.pl/

    W sumie to niewiele brakowało, a kupiłbym u nich monitor. Na szczęście
    znalazłem to samo gdzie indziej taniej...
    --
    best regards,
    darzur

  • 28. Data: 2010-11-04 12:16:59
    Od: "Remek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Darzur" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    > W sumie to niewiele brakowało, a kupiłbym u nich monitor. Na szczęście
    > znalazłem to samo gdzie indziej taniej...

    Hm... ja kupowałem tam monitor, też nie tani i nie mam żadnych zastrzeżeń.
    Zresztą z polecenia, a się nie poleca nierzetelnych sklepów.

    PS. Link do tego wątku znalazłem na forum KKM, znaczy ludzie o mastifie
    rozmawiają. Swoją drogą stara zasada reklamy mówi, że nie ważne jak mówią
    byle mówili. ;)

    Remigiusz

  • 29. Data: 2010-11-04 12:39:40
    Od: "Dzej" <m...@w...pl>

    > znalazłem to samo gdzie indziej taniej...

    To tak samo jak w moim przypadku. Tyle że musiałem oddać bo nie dość że
    monitor piszczał to jeszcze lewy róg był różowy a prawy niebieski.
    Początkowo chciałem oddać do naprawy, ale się okazało że nie bez powodu moje
    Eizo S2243W było tanie, bo bez polskiej gwarancji (sic!). Kupowałem w Itart
    udało mi się w ostatniej chwili bo chyba firma splajtowała. Drugie Eizo
    zamawiałem w Mastiffie z kalibracją i przeszedł idealny.

    Dz.

  • 30. Data: 2010-12-29 00:21:34
    Od: luluitam <k...@t...com.pl>

    Niestety ZPK Mastiff to po prostu oszuści i złodzieje. Podaja nie prawdziwe dane w
    swojej ofercie, sprytnie wyłudzają pieniadze.
    To śmierdzi - trzymajcie sie od nich jak najdalej.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/