  • 11. Data: 2014-10-03 07:51:39
    Temat: Re: ZDJĘCIA: Babia Góra
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2014-10-02 o 19:06, Tomasz Worek pisze:

    > Gdy patrzę na to chłodnym okiem, to rzeczywiście musze przyznać, że kilka zdjęć
    jest troche zbyt do siebie (1-2, 4-5-6 oraz 9-10), ale z drugiej strony każde
    troszeczkęczymś się wyróżnia, stąd moje dylematy.

    Spójrz na nie za pół roku, bez żadnych problemów wybierzesz tylko jedno :)

    --
    bans

  • 12. Data: 2014-10-03 07:53:53
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2014-10-02 o 21:22, JD pisze:

    > Ja myślę, że nie o selekcję ostateczną chodzi.
    > Mnie to wygląda na to, że zaczynasz popadać w rutynę.
    > Kompozycja po przekątnej z LD do PD.

    Ba, u mnie podejrzanie dużo jest zdjęć typu "droga biegnie w przód" ;)
    Ale pocieszam się tym, że to tylko zdjęcia "wycieczkowo-dokumentacyjne" ;)

    --
    bans

  • 13. Data: 2014-10-05 07:28:33
    Od: bratart <f...@b...usun.pl>

    W dniu 2014-10-02 19:10, Tomasz Worek pisze:

    > Ta grupa to chyba jedyne miejsce, gdzie ludzie "walą prosto z mostu" to co myślą i
    sa brutalnie szczerzy, dlatego lubie tu pokazywać swoje zdjęcia.

    A pokażesz w końcu jakieś? :->

    brat

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2014-10-07 10:17:00
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu piątek, 3 października 2014 07:51:39 UTC+2 użytkownik bans napisał:

    > Spójrz na nie za pół roku, bez żadnych problemów wybierzesz tylko jedno :)

    Albo lepiej żadnego ;)

    Ale rzeczywiście z upływem czasu nabiera sie dystansu - zwykle na swoją stronę
    wrzucam zdjęcia starcze niz rok, tym razem złamałem ta regułę... Coż, moze za jakiś
    czas w ogóle wywalę ta galerię ze strony, kto wie ;)

    Pozdrawiam, Tomasz

  • 15. Data: 2014-10-07 10:36:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Dienstag, 7. Oktober 2014 10:17:00 UTC+2 schrieb Tomasz Worek:

> [...]
    wrzucam zdjęcia starcze niz rok, tym razem złamałem ta regułę... Coż, moze za jakiś
    czas w ogóle wywalę ta galerię ze strony, kto wie ;)

    decyzja czy wywalic , czy nie , tez moze poczekac.
    najwazniejsze jest robic swoje , tak jak sie czuje bluesa.
    to winno wynikac z wewnetrzunej potrzeby.#
    a czy sie innym podoba , czy nie - to jest wtorne.
    wlasciwie jest tyle zdjec w sieci , ze nie ma sensu pokazawynia w ogole
    jakichkoliwek zdjec. ale ma sens "robienie swojego".

    Zdjecia sa w okresonej stylistyce , juz od pewnego czasu takiej samej.
    moznaby to nazwac maniera. ale jesli tak postrzegasz otoczenie , to dlaczego nie ?
    Waznym jest zeby na sposob obrazu fotograficznego realizowac siebie samego. zawsze
    jest ktos, komu sie nie podoba , zawsze znajda sie tacy , ktorzy beda zachwyceni. Nic
    nowego.
    Juz teraz mozna powiedzec , ze nastepne zdjecia , ktorych jeszcze nie zrobilismy beda
    dla niektorych dobre dla innych slabe . I co z tego , czy mamy ich nie robic tylko
    dlatego ze czesci sie podobaja , czesci nie ?
    Trzeba robic swoje - konsekwentnie. A czym sie to skonczy ? - trudno przewidziec.
    Moze zostaniesz muizykiem ? - zycie jest dlugie, czyms je wypelnic trzeba.

    I to tez nie jest tak , ze z kazdej wycieczki przywozi sie arcydziela.

  • 16. Data: 2014-10-09 18:42:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <6...@g...c
    om>,
    Tomasz Worek <t...@g...com> wrote:

    > po łomocie jaki dostałem jakiś czas temu na grupie za zdjęcia z Kasprowego,
    > postanowiłem wziąć na warsztat coś o wiele bardziej oryginalnego ;)
    >
    > http://www.tomaszworek.com/galeria-powrot_na_babia_g
    ore--pl-44.html

    [...]
    Mi sie zasadniczo podoba. Ale potwierdzam zarzuty niektorych kolegow -
    powtarzalnosc ujec.
    Tylko, ze ja kilka zjec odrzucisz to malo nawet jak minireportaz.
    Moze powinienes tam jeszcze raz wejsc...
    --
    TA

  • 17. Data: 2014-10-10 07:48:42
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2014-10-09 o 18:42, T...@s...in.the.world pisze:

    > Tylko, ze ja kilka zjec odrzucisz to malo nawet jak minireportaz.

    Skąd pomysł, że to ma mieć cokolwiek wspólnego z reportażem? :/

    To jest grupa o fotografii, a nie o górach (a nawet na preclu o górach
    fotografie nie muszą być "reporterskie").

    --
    bans

  • 18. Data: 2014-10-10 13:57:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <m17t4d$u3v$1@mx1.internetia.pl>, bans <g...@o...pl> wrote:

    > Skąd pomysł, że to ma mieć cokolwiek wspólnego z reportażem? :/
    >
    > To jest grupa o fotografii, a nie o górach (a nawet na preclu o górach
    > fotografie nie muszą być "reporterskie").

    Milem na mysli reportaz artystyczny. :-)
    W kazdym razie ja chetnie obejrzalbym taka serie. A nie 3 obrazki ktore
    zostalyby po ostrej selekcji.
    --
    TA

  • 19. Data: 2014-10-10 14:56:20
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Freitag, 10. Oktober 2014 13:57:21 UTC+2 schrieb
    T...@s...in.the.world:

    > Milem na mysli reportaz artystyczny. :-)
    >
    > W kazdym razie ja chetnie obejrzalbym taka serie. A nie 3 obrazki ktore

> [...]

    artysci nie robia reportazu.
    3 zdjecia nazywaja sie tryptyk - to gwarantuje juz na starcie wiecej artyzmu niz
    reportaz .

  • 20. Data: 2014-10-13 15:50:02
    Od: Tomasz Worek <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 października 2014 18:42:32 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:

> [...]
    > powtarzalnosc ujec.
    > Tylko, ze ja kilka zjec odrzucisz to malo nawet jak minireportaz.
    > Moze powinienes tam jeszcze raz wejsc...

    Tylko, że wtedy mógłby wystapić inny problem: niespójność materiału. Tutaj (dzięki
    pogodzie głównie) wszystkie zdjęcia są utrzymane w tym samym klimacie/nastroju.
    Wydaje mi się, ze jeśli efekty kolejnej mojej tam wizyty będą wystarczająco dobre, to
    klimat zdjęć będzie już zupełnie inny. Chyba wolałbym wtedy utworzyć nową galerię.

    Mnie nie przeszkadza ogladanie "minigalerii" składajacej się z np. tylko 4 zdjęć.
    Lepsze to niż 50 podobnych do siebie.

    Pozdrawiam, Tomasz