  • 441. Data: 2011-01-10 14:13:40
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 05:04:51 -0800 (PST), Mateusz wrote:
    >On 6 Sty, 13:16, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:
    >Pochwal się przy okazji w jakim towarzystwie ubezpieczeniowym
    >pracujesz jako likwidator szkód ?
    >Zadam Ci jedno zasadnicze pytanie: czy odpowiednio niska prędkość,
    >albo nawet przepisowa gwarantuje kierowcy bezpieczną jazdę ? Przecież
    >to zwykły kit ! Tutaj liczy się doświadczenie, koncentracja i refleks.
    >Gwarantuję Ci, że jakbyś na tym samym odcinku z tą bryłą lodu porównał
    >dla przykładu dwóch kierowców to nie zdziwiłbym się, jakby ten gość w
    >kapeluszu jadący te 50km/h wjechałby w tą bryłę a ten jadący 100km/h
> [...]

    Po czym ten w kapeluszu narobil by szkod na 1300 zl (miska olejowa +
    laweta) a ten lepszy na 10 tys - bo gwaltowne omijanie na oblodzonej
    jezdni to nie jest dobry pomysl :-)

    Juz nie mowiac o mozliwosci zauwazenia takiej bryly na laciatej jezdni
    w swietle wlasnych swiatel mijania z odleglosci ~100m - bo tu raczej
    bym nie liczyl ze droga hamowanie bedzie ponizej 50m :-)

    J.

  • 442. Data: 2011-01-10 14:17:38
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pochwal się przy okazji w jakim towarzystwie ubezpieczeniowym
    > pracujesz jako likwidator szkód ?

    Obecnie nie pracuję w żadnym TU. Kiedyś byłem agentem.

> [...]
    > dla przykładu dwóch kierowców to nie zdziwiłbym się, jakby ten gość w
    > kapeluszu jadący te 50km/h wjechałby w tą bryłę a ten jadący 100km/h

    Tak, oczywiście, bo ci jadacy 100km/h to sami miszczowie, a przed nimi
    zawsze jedzie trójca przenajświętsza B, M i W :)
    Zauważ, ze ja nie piszę z jaka Ty powinieneś jechać prędkością czy też inny
    kapelusz. Stwierdziłem natomiast, ze skoro autor wątku nie zauwazył tej
    bryły i nie zdążył uniknąć kolizji to znaczy, ze jezchał zbyt szybko jak do
    swoich mozliwości oraz panujących warunków, a prędkości 50km/h nie wolno mu
    było w ogóle przekraczać.

  • 443. Data: 2011-01-10 14:20:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 10/01/2011 09:59, Jakub Witkowski wrote:

    > W dużym fiacie były dwie stalowe szyny/kątowniki wyłącznie do ochrony
    > miski.
    > W ładzie - dodatkowa gruba stalowa płyta pod silnikiem.

    Bo za komuny to bylo lepiej!

    Kamil

  • 444. Data: 2011-01-10 14:22:16
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Bzdura. Ty już oceniłeś warunki atmosferyczne (czyli opad) oraz
    > widoczność...

    Obejrzyj zdjęcia, później będziemy dyskutować.

  • 445. Data: 2011-01-10 14:22:36
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/01/2011 21:26, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > c) nie patrzył na licznik, następną opinię wygłaszał po ochrzanie i
    > ocenianiu prędkości na oko w innym samochodzie i w innych warunkach.

    Baaaardzo wiarygodne, obietnice przedwyborcze tez lykasz?

    Kamil

  • 446. Data: 2011-01-10 14:23:44
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/01/2011 13:58, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Przy -10 jest sucho, mokro się robi jak jest cieplej.

    Mhm, tak..

    > To zjedź i wyczyść albo trzymaj odstęp o dwadzieścia metrów większy.

    Ja? To nie ja placze, ze wpierdolilem sie na bryle lodu z wlasnej
    glupoty jadac za szybko po czyms takim.

    Kamil

  • 447. Data: 2011-01-10 14:28:51
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:igeqvi$fl6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > licz sie ze slowami - nie mam i nie mialem nigdy zamiaru wyludzic
    > pieniedzy.
    > chcialem uzyskac informacje na co uwazac w kontaktach z ubezpieczycielem
    > zeby nie dac sie zbyc.
    > to czy moje roszczenie jest zasadne stwierdzi ubezpieczyciel. jesli uzna
    > ze bezzasadne to moge jeszcze walczyc o _moją_ rację w sądzie. Czy bede?
    > nie wiem. ale nie waz sie mnie nazywac oszustem, zarzucac mi wyludzenia
    > itd. o ile nie masz ku temu solidnych dowodow. bardzo ładnie proszę.

    Ależ ja nie mam pretensji do Ciebie tylko do tych co Ci radzą jak masz
    kłamać, aby wyłudzić pieniądze.
    Jezeli opiszesz tak jak było naprawdę i podasz w TU czy sądzie te
    informacje, które podałeś nam w pierwszym poście i uzyskasz jakiekolwiek
    odszkodowanie to ja nie mam nic przeciwko temu i tego Ci życzę. Jednak
    patrzę na to w sposób realny i zauważam Twoje rażące błędy, które
    doprowadziły do tego wydarzenia.
    Natomiast jeżeli powiesz, że jechałeś nie szybciej jak 40km/h i miałeś
    bardzo dobrą widoczność, co nie jest prawdą to będziesz własnie wyłudzaczem,
    ponieważ jesteś świadomy tego, że było inaczej.

  • 448. Data: 2011-01-10 14:36:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 10:57:21 +0100, flower wrote:
    >Hm.
    >Nic nie mącę, ale rzeczywiście, na oko to macie rację. Może to się przestaje
    >opłacać z wiekiem, jak już człowiek nauczy się szanować zakręty, śliską
    >nawierzchnię, itp itd? :-)

    i ma prace blisko domu i nie robi 100kkm rocznie :-)

    Ubezpieczenia sie w ogolnosci nie oplacaja. Ubezpieczeni placa w
    skladkach tyle co dostaja w odszkodowaniach plus pensje agentow,
    prezesa i zysk akcjonariuszy. Ale zawsze trzeba sie zapytac
    "a co bedzie jak sie przydarzy" ?

    ale jak ktos ma ryzyko wieksze niz ubezpieczyciel szacuje, to moze byc
    ciakawiej.

    >W każdym razie mnie się zwróciło. Zwłaszcza przy nastoletnim samochodzie.

    no chyba nie - skladka wysoka, a ryzyko kwotowe niewielkie.
    Zwlaszcza to przy nowym drogim samochodzie.

    J.

  • 449. Data: 2011-01-10 14:51:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-10, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Ja? To nie ja placze, ze wpierdolilem sie na bryle lodu z wlasnej
    > glupoty jadac za szybko po czyms takim.

    Ja też nie. I również nie płaczę, że czasami tak chlapie spod innych
    samochdów, że co jakiś czas trzeba się zatrzymać i przeczyścić
    reflektory.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 450. Data: 2011-01-10 14:55:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    J.F. wrote:

    > Ale chyba Ty.
    > Nigdy nie widziales suchej drogi przy -10 ?

    Widziałem. Ale nie była równocześnie pokryta śniegiem -- była czysta.

    pzdr
    \SK