    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ZDJĘCIA
    Date: Mon, 10 Jan 2011 14:28:51 +0100

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:igeqvi$fl6$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > licz sie ze slowami - nie mam i nie mialem nigdy zamiaru wyludzic
    > pieniedzy.
    > chcialem uzyskac informacje na co uwazac w kontaktach z ubezpieczycielem
    > zeby nie dac sie zbyc.
    > to czy moje roszczenie jest zasadne stwierdzi ubezpieczyciel. jesli uzna
    > ze bezzasadne to moge jeszcze walczyc o _moją_ rację w sądzie. Czy bede?
    > nie wiem. ale nie waz sie mnie nazywac oszustem, zarzucac mi wyludzenia
    > itd. o ile nie masz ku temu solidnych dowodow. bardzo ładnie proszę.

    Ależ ja nie mam pretensji do Ciebie tylko do tych co Ci radzą jak masz
    kłamać, aby wyłudzić pieniądze.
    Jezeli opiszesz tak jak było naprawdę i podasz w TU czy sądzie te
    informacje, które podałeś nam w pierwszym poście i uzyskasz jakiekolwiek
    odszkodowanie to ja nie mam nic przeciwko temu i tego Ci życzę. Jednak
    patrzę na to w sposób realny i zauważam Twoje rażące błędy, które
    doprowadziły do tego wydarzenia.
    Natomiast jeżeli powiesz, że jechałeś nie szybciej jak 40km/h i miałeś
    bardzo dobrą widoczność, co nie jest prawdą to będziesz własnie wyłudzaczem,
    ponieważ jesteś świadomy tego, że było inaczej.