  • 431. Data: 2011-01-10 12:23:21
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 12:03:44 +0100, Sebastian Kaliszewski wrote:

    >Tak. Tak. Śnieg + sól + pi*drzwi -10 i sucho...
    >Kierowca teoretyk?

    Ale chyba Ty.
    Nigdy nie widziales suchej drogi przy -10 ?

    J.

  • 432. Data: 2011-01-10 12:24:09
    Temat: Re: nie tylko ja przypieprzylem
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jotte wrote:

    > Coraz to nowe okoliczności się pojawiają albo stare zmieniają...

    Zmieniają się w twojej wyobraźni.

    > Niedługo zgłosi się kierowca ciężarówki, od której odpadła bryła,
    > sześciu innych kierowców, którzy też wpadli na tę bryłę, a zaraz po nich
    > pracownik zarządcy drogi i przyzna, że wiedział o bryle ale nie chciało
    > mu się jej usunąć...
    >
    > Qrdę, przecież trzeba mieć trochę umiaru nawet w konfabulacjach.

    Czyli zarzucasz kłamstwo...

    \SK

  • 433. Data: 2011-01-10 12:25:38
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Jotte wrote:

    > Pewnie, że nie masz, kim ty niby jesteś?
    > Ty mi zwisasz, ja się z ciebie zwyczajnie nabijam i tyle.

    Ja wiem, że ty jesteś anonimem. W dodatku mało błyskotliwym, że się tak
    oględnie wyrażę.

    \SK

  • 434. Data: 2011-01-10 12:31:18
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 11:21:57 +0100, Jakub Witkowski wrote:
    >Inna rzecz że gdyby samochód był mi niezbędny do pracy, przestój oznaczałby
    >dodatkowe koszty, i nie miałbym gotówki aby naprawiać/kupić sobie drugi taki
    >pojazd od ręki, to bym kupił AC.

    Dokladnie. Ubezpieczenia ogolnie sa nieoplacalne, szczegolnie AC,
    gdzie statystyka jest taka ze pare razy z niego skorzystasz, ale co
    zrobisz jak auto rozbijesz ? Jesli cie stac na nastepne czy naprawe -
    AC ci niepotrzebne. Ale jak nastepne ukradna ? :-)

    J.

  • 435. Data: 2011-01-10 12:36:18
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > To niby co, mamy go chwalić i pouczać jak powinien kłamać, żeby wyłudził
    > pieniądze ?

    licz sie ze slowami - nie mam i nie mialem nigdy zamiaru wyludzic pieniedzy.
    chcialem uzyskac informacje na co uwazac w kontaktach z ubezpieczycielem
    zeby nie dac sie zbyc.
    to czy moje roszczenie jest zasadne stwierdzi ubezpieczyciel. jesli uzna ze
    bezzasadne to moge jeszcze walczyc o _moją_ rację w sądzie. Czy bede? nie
    wiem. ale nie waz sie mnie nazywac oszustem, zarzucac mi wyludzenia itd. o
    ile nie masz ku temu solidnych dowodow. bardzo ładnie proszę.

  • 436. Data: 2011-01-10 12:40:40
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pełna zgoda.
    > Wracając do kapeluszników - każdy kto nie rozumie tego prostego faktu, nie
    > nadaje się na partnera do dyskusji, to taki warunek minimum.
    > Szkoda czasu.

    to ze o wjechanie w bryle obwiniaja i analizuja manewr wyprzedzania jest
    irytujace ale nie wynika to z kapelusznictwa a raczej kalectwa umyslowego
    lub zwyczajnej polskiej tendencji by zajebac komus dla zasady.
    wg niektorych powinienem zostac wtracony do rosyjskiej kolonii karnej za
    jazdę samochodem po zmroku.
    a moj problem polega na tym ze zarzuty kierowane pod moim adresem biore do
    siebie i zaczynam sie bronic. - takze te generowane przez tłumoków, dzieci,
    owych kapelusznikow itd.

    co do marnowania czasu - zgadzam sie, ale sie bronie bo cenie sobie swoje
    imię.
    sir

  • 437. Data: 2011-01-10 12:44:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-10, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Przyczym większość tych przepisów dot. homologacji.
    >
    > Jak samochód dostał homologację bez chlapaczy to może jeździć bez
    > chlapaczy i kropka

    Zgadza się. Swoją drogą ciekawe czy na badaniach technicznych ktoś na to
    patrzy.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 438. Data: 2011-01-10 12:45:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iger7n$fm9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > to ze o wjechanie w bryle obwiniaja i analizuja manewr wyprzedzania jest
    > irytujace ale nie wynika to z kapelusznictwa a raczej kalectwa umyslowego

    Jedno z drugim jest tożsame.

  • 439. Data: 2011-01-10 12:45:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-10, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Tak. Tak. Śnieg + sól + pi*drzwi -10 i sucho...
    > Kierowca teoretyk?

    Praktyk. Widzę różnicę pomiędzy trwającym opadem, kilku dniami po
    opadach i odwilżą.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 440. Data: 2011-01-10 14:04:51
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 6 Sty, 13:16, "Plumpi" <p...@o...pl> wrote:

    Pochwal się przy okazji w jakim towarzystwie ubezpieczeniowym
    pracujesz jako likwidator szkód ?

    Zadam Ci jedno zasadnicze pytanie: czy odpowiednio niska prędkość,
    albo nawet przepisowa gwarantuje kierowcy bezpieczną jazdę ? Przecież
    to zwykły kit ! Tutaj liczy się doświadczenie, koncentracja i refleks.
    Gwarantuję Ci, że jakbyś na tym samym odcinku z tą bryłą lodu porównał
    dla przykładu dwóch kierowców to nie zdziwiłbym się, jakby ten gość w
    kapeluszu jadący te 50km/h wjechałby w tą bryłę a ten jadący 100km/h
    by ją zauważył i jeszcze by wyminął.