-
Data: 2011-07-20 09:57:55
Temat: Re: Z cyklu
Od: "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2011-07-20 00:38, Michał wrote:
>> TestowaĹem 2.2DCi w automacie - jakichĹ wielkich zastrzeĹźeĹ nie miaĹem.
>>
>> Generalnie odczucia pozytywne.
>
> Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
> miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
> z rok temu, za to w środku super.
Aż tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i już.
>> XM - maĹe nierĂłwnoĹci czuÄ, duĹźych nie. SprÄĹźyna - odwrotnie. Specjalnie
>>
>> nic mnie nie zaskoczyĹo.
>
> Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.
J/w.
I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy
zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z
pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6.
>>> a i opony trzeba zmieniÄ z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzÄsie,
>>> lepiej jedzie :)
>>
>> 17tki to chyba standard?
>
> Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
> zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)
Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie
na polskie drogi.
Teraz mam balon 15" i nie narzekam.
>>> A i wjeĹźdĹźanie na krawÄĹźniki, trzeba zwolniÄ, bo czuÄ i przechyli
>>> (odrazu), bo pewnie XM to kaĹźda prÄdkoĹÄ ;)
>>
>> Legendy ;)
>
> Ale skądś się biorą ;)
Z nie posiadania XM'a ;)
>> MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??
>
> tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
> http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
-5-v6-24v-6.jpg
>
> w VelSatis ph2 było juz inne:
> http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
_003.jpg
Czymś się różnią między sobą?
> Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
> tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)
>
> a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)
A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru.
>>> silnik 3.5 ponoÄ mocny nie do zajechania, na gaz siÄ to daje
>>> przerobiÄ a potem sypie errorami ;) skrzynie sĹabe - niszczÄ siÄ.
>> > a i nie nie psuje siÄ, po prostu jeĹşdzi (poza skrzyniÄ ).
>>
>> MĂłwisz o Aisanie do 3.5 Ĺźe siÄ sypie??
>
> skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
> mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.
Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy?
100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię
na C6 ;)
--
MM
Następne wpisy z tego wątku
- 20.07.11 10:03 Maciej M.
- 20.07.11 11:50 Axel
- 20.07.11 13:04 Maciej M.
- 20.07.11 13:34 Axel
- 20.07.11 13:45 Maciej M.
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:46 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:48 Rafał Grzelak
- 20.07.11 13:50 Maciej M.
- 20.07.11 14:02 Tomek Glowka
- 20.07.11 15:27 Mirek Ptak
- 20.07.11 15:31 Mirek Ptak
- 21.07.11 01:34 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
Najnowsze wątki
- 2024-12-05 nie chcem ale muszem zapytać
- 2024-12-05 test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- 2024-12-05 jak to na autostradzie
- 2024-12-04 Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- 2024-12-06 starość nie radość
- 2024-12-05 Ataki hakerskie
- 2024-12-05 Konwersja dysku z MBR na GPT
- 2024-12-05 Problem z wilgotnością
- 2024-12-05 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-12-05 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2024-12-04 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-12-04 Wrocław => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-04 Gdańsk => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-04 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-04 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=