  • Data: 2011-07-20 13:46:23
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mirek Ptak wrote:

    > Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Dla doprecyzowania - ciaśniej tylko z tyłu, z powodu 13 cm mniej na
    > kolana :)

    Czyli signum nie ma nic wiecej miejsca z przodu? To lipa.
    Vectra C (sedan 2003) jest wg. mnie ciasna z przodu.

    Przy wsiadaniu za kółko już niezliczoną ilość razy przywaliłem kolanem
    w konsolę środkową. Natomiast kiedy siadam jako pasażer, to prawie
    zapieram się kolanami o schowek.

    We Fiacie Stilo jest zdecydowanie więcej miejsca z przodu, a to niby
    kompakt.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl