  • Data: 2011-07-20 00:38:13
    Temat: Re: Z cyklu
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):

    > rdy"
    > .
    >
    > Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie miałem.
    >
    > Generalnie odczucia pozytywne.

    Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden
    miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba coś koło 16k pln
    z rok temu, za to w środku super.

    > XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie
    >
    > nic mnie nie zaskoczyło.

    Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć.

    > Im mniej, tym lepiej.

    Dużo ich nie ma jak nie potrzeba aktywnych zawieszeń i 4x4 ;)

    > 17tki to chyba standard?

    Tak, 17 są do tanich, ale jak kupować to initiale i tam są 18',
    zazwyczaj 17 są na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :)

    > Legendy ;)

    Ale skądś się biorą ;)

    > ie

    > Włączony sport w HA pomaga w szybkim lataniu w zakrętach.

    > MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie??

    tak dokładnie takie w środku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu):
    http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3
    -5-v6-24v-6.jpg

    w VelSatis ph2 było juz inne:
    http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002
    _003.jpg

    Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :)
    tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :)

    a, zapomniałem - fotele velsatis są naprawdę fajne :)

    > A jednak w środku przez te plastiki czułem się ciut mniej przestronniej
    > niĹź w XM'ie.

    bardziej przez tą skrzynie biegów, w sednach to jakoś niżej jest.
    te plastiki sporo lepsze niż w poprzedniku. design też fajny.

    > Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie??

    skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakimś czasie, potem
    mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm.

    > Do czego porĂłwnujesz?

    poprzednika :) ale zapewne XMa też.

    tz jak to jeździ (po dziurach)... trochę lepiej niż Lancia K,
    może coś jak Mazda Milenia/Xedos9, trochę lepiej od W210
    to coś tego typu jest, tylko ciszej - tu czuć nie słychać.

    pozdrawiam.