    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Date: Wed, 06 Jan 2010 19:44:05 +0100
    <6...@4...com> <hi097e$n$1@inews.gazeta.pl>
    <g...@4...com>
    <hi2ful$8ch$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com>
    <hi2hqd$ene$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com>
    <hi2kfk$otg$1@inews.gazeta.pl>

    Wed, 06 Jan 2010 19:23:40 +0100, w <hi2kfk$otg$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
    <f...@p...com> napisał(-a):

    > r...@k...pl pisze:
    > (...)
    >
    > Jak się zastanowisz, to pewnie bez pomocy do tego dojdziesz. Możesz
    > jeszcze poczytać.

    Nic nie widzę, abym pisał że "10 lat temu nie było opon letnich".
    Ale jeżeli dojrzałeś to, to gratuluję przenikliwości. Ogólnie wielu rzeczy ci
    gratuluję :).

    > LOL - wiedzę czerpiesz z takich materiałów?

    Zawsze możesz rzucić swoją projesjonalne materiały. Na pewno takie masz -- z
    twoich postów po prostu czuć, że ma się do czynienia z nie lada fachowcem.
    Nawet Bosch nie dorównuje ci wiedzą.

    PS. Chcesz jakiś kompletny schemat instalacji elektrycznej i ABS? Pokaż mi te
    magiczne kabelki od ręcznego do sterownika ABS.

    > To już mnie nie dziwi, że
    > masz problem ze zrozumieniem pewnych kwestii. Mogę tylko powtórzyć, byś
    > jednak zerknął na schematy ideowe instalacji elektrycznej różnych
    > samochodów, to pewnie te kabelki znajdziesz. Przy okazji może też
    > poczytaj, czemu zaciąganie ręcznego powoduje przejście ABS w stan
    > awaryjny i wyłączenie się nawet jeżeli by nie było wprost sygnału
    > o zaciągnięciu hamulca awaryjnego. Ja cierpliwie poczekam.

    Aha -- czyli jednak nie znalazłeś tych magicznych kabelków wyłączających ABS.
    Rozpacz :).