  • Data: 2010-01-04 18:06:26
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl pisze:

    > Wtedy nie było letnich (tzn. były, ale nie w powszechnym użyciu),

    Jak najbardziej były - w 1994 nowy samochód kupowałem na letnich.
    W 1997 do letnich na pokładzie był jeszcze gratis w postaci kompletu
    zimowych.

    > a te letnie
    > co były -- to były uniwersalne/całoroczne :).

    Były letnie, były całoroczne, były zimowe.

    > Zresztą sam pisałeś, że na D164 jeździło się cały rok i nikt nie marudził ;p.

    To zupełnie z innych przyczyn, a D-164 była oponą letnią i szczerze
    mówiąc była do bani w porównaniu z D-124 w zastosowaniach
    "uniwersalnych".

    D-124
    http://www.motoallegro.pl/item817719974_caloroczna_s
    tomil_d_124_165_r13_felga_4_1_2_x13.html

    D-164
    http://allegro.pl/item862693872_195_65r15_91t_debica
    _vivo_d164.html

    D-164 Vivo były może i przyjemne w lecie na suchym, ale nic specjalnie
    więcej. D-124 były oponami, na których można było jeździć cały rok
    wszędzie. Konstrukcja może stara, ale dobra i sprawdzona.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.