  • Data: 2010-01-04 22:19:22
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg"

    > Na co?

    > To zależy do czego.

    > Zależy od warunków.

    Z całym szacunkiem, ale ufam, że potrafisz wypowiadać się zdaniami
    bardziej rozbudowanymi.

    Moje pytanie dotyczyło oczywiście trudnych zimowych warunków czyli
    powszechnie, przynajmniej w moim mieście, występującego błota
    pośniegowego lub wręcz ubitego śniegu. Przez ostatni tydzień dane jest
    mi przemieszczać się praktycznie tylko w takich warunkach - dałbym
    sobie radę również na letnich oponach, ale taka jazda do przyjemnych,
    łatwych ani bezpiecznych niestety nie należy. Mając założone opony
    zimowe stosując się do zasad zachowania rozsądku obowiązujących
    również przy używaniu opon letnich śmiem twierdzić, że jazda na
    oponach zimowych jest bezpieczniejsza i łatwiejsza. To są MOJE
    doświadczenia, śmiem twierdzić, że nie rzucam słów na wiatr, ponieważ
    auto które dziś posiadam jest moim 16 autem w ciągu 25 lat posiadania
    prawa jazdy.

    Pozdrawiam.