  • Data: 2010-01-04 18:23:36
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:

    > gdyby guma w portfelu tak szybko twardniała to viagry byś nie
    > potrzebował... ;P
    >
    > EOT - na tym poziomie nie mam czasu gadać...

    Widzisz, jak jak pisałem o zmianie opon nie z racji zużycia, tylko
    z racji problemów z trakcją (tak, wiek też robi swoje) to jakoś się do
    tego nie odniosłeś. Jak ktoś inny Ci tłumaczy, że opony to nie tylko
    przebieg, ale i wiek, to zaczynasz sobie ironizować o twardnieniu
    gumy w portfelu. Na argument, że najwyraźniej brak Ci doświadczenia
    w tej materii (co zresztą potwierdzasz już prawie każdym zdaniem)
    reagujesz już mocno emocjonalnie i twierdzisz, ze interlokutor
    poziomu nie trzyma. Ja mogę tylko potwierdzić to co napisał
    Adampio - opony z wiekiem tracą swoje właściwości i warto je
    zmienić na nowe (co też napisałem na okoliczność jazdy zimą na
    dowolnych oponach).

    BTW - u mnie od dawna żaden komplet opon nie przetrwał więcej niż
    3 sezony i to nie z racji zużycia (ponieważ różnie są eksploatowane
    różne samochody), ale właśnie z racji utraty swych właściwości
    - a to głośne się zrobiły, a to śliskie, a to znoszenie boczne
    się pojawiło, a to znacznie gorsze trzymanie zimą itd.
    Ja wiem, że "gumiarz" się cieszył jak mu takie "dobre" opony
    zostawiałem "bo ludzie pytają", ale opony to nie tylko wysoki
    bieżnik.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.