  • Data: 2010-01-04 20:57:08
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedna urban legend :-) .
    Jak chce się udowodnić swoją rację,
    to tak się konstruuje eksperyment,
    żeby inne możliwości nie miały żadnych
    szans. Na załączonym obrazku jakiś pseudo
    praktyk za pomocą totalnego złomu próbuje
    dwie opony nieznanych producentów i niewiadomego
    stanu technicznego na jednym rodzaju podłoża.
    Ciekawe, czemu to służyło? Mnie takie argumenty
    nie przekonują zwłaszcza, że mam zupełnie inne
    doświadczenia wskazujące dużo lepszą skuteczność
    opon całorocznych dobrych producentów od większości
    popularnych opon zimowych (np. GY 4Seasons).

    Pozdrawiam,
    e^x/dx