  • Data: 2010-11-30 00:04:47
    Temat: Re: [YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
    Od: "Przembo" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    *Artur Maśląg* w wiadomości news:id113q$7p8$2@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > W dniu 2010-11-29 10:48, Przembo pisze:
    > (ciach przypowieści ludowe)
    > Na początek to dokładnie obejrzyj ten film, po czym się zastanów jak
    > bardzo tendencyjnie podchodzisz do tego co wydaje Ci się, że widzisz.
    > Niczego nie mylę - jeżeli ktokolwiek pisze cokolwiek o utrudnianiu
    > komuś wyprzedzania, to jest to równoznaczne ze spowalnianiem takiego
    > osobnika.

    Co najwyżej spowolnienie manewru... ale po co Ci te bajdurzenie?

    > Niczego sobie nie ubzdurałem, a to co napisałeś powyżej jest jedynie
    > potwierdzeniem tego, co napisałem wcześniej. Teraz już nawet posuwasz
    > się do stawiania tez, co napiszę później - to nawet nie są domniemania,
    > a wręcz pewność - masz rację, idąc tym tropem porozumieni

    A z tymi tezami to coś złego? Masz teraz tylko jedną drogę, możesz zacząć
    snuć jakieś teorie i mieszać, jawnie bądź rzecz jasna nie, prędkość względna
    pojazdów. Tylko dlatego że nie rozruszniasz spowolnienia pojazdu od
    utrudnienia które skutkowało spowolnieniem wykonania manewru? To jest
    rozmienianie się na drobne i wielkiego znaczenia nie ma... no poza takim że
    Twoja karkołomna teza ma być na wierzchu.

    > Przykro mi - napisałem już Krzyśkowi, że jeżeli kierowca daewoo
    > gwałtownie zahamował przed czymś z przodu, to upadła cała wasza teoria
    > o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie, ponieważ to coś jechało
    > wcześniej przed ładą. Inna sprawa, że Twoje powyższe wnioski świadczą
    > o bardzo tendencyjnym podejściu do wielu spraw - nie chcę tutaj używać
    > określeń, które by mogły być przez niektórych zinterpretowane jako
    > obraźliwe.

    I to coś zdematerializowało się że Łada dała w palnik? Tak nagle i
    gwałtownie?
    Moje wnioski są dobrane stosownie do Twojej merytoryki, tendencyjnie
    analizujesz filmik zasłaniając się że nie wszystko widać, że nie ma
    kierunkowskazu... Kwestie najistotniejszą pomijasz, a mnie motywacja
    kierowcy Łady nie interesuje, jechał jak dupa, jechał jak zakompleksiony
    mały człowieczek, czy może zabrał się za wyprzedzanie poprzedzającego auta z
    wybiegiem. Efekt jest jaki widać, przyczyna jest drugorzędna.

    > Tkwisz w mylnym błędzie.

    To napiszesz coś w końcu o kierowcy Łady i jego zachowaniu? Czy brak
    kierunkowskazu terenówki załatwia sprawe?

    Pozdr