  • Data: 2011-01-14 15:15:47
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > No właśnie to że Ty podałeś, ma wiarygodność zerową.
    > Moje własne doświadczenia mają kilkudziesięciokrotnie większą.
    > Choćby były tylko z podobnymi silnikami.

    moje 3 przyklady z zycia konkretnych modeli - nie zmyslonych (z opcja w
    b.prostego zweryfikowania tegoz) vs 'twoje doswiadczenie zyciowe'

    ROTFL

    > W tym, że zeznajesz iż nie pali 9,6 tylko 7,6.

    no i?
    tak wychodzi i nie mam zamiaru narzekac na taki sredni roczny wynik.

    > Nie - nauczyć się jeździć, albo nie wypisywać bzdur.
    > Takie zużycie jest możliwe, ale nie podczas normalnej jazdy.

    o1
    pokontynuujmy ten punkt bo zapowiada sie ciekawie:
    Co wg Cavallino znaczy "normalnej jazdy" - jak na razie wiemy, ze jesli
    auto nie spala 9-10l/100km to nie jest normalna jazda.
    Nic nie mowisz o predkosciach srednich, o stylu jazdy po miescie, na
    autostradach.

    Prosze ci - naucz nas tego !!!!!
    ;)

    > W drugą stronę wszystko jest możliwe.

    > Ale to się ma nijak do zużycia średniego, a tylko o nim piszę.

    no jak nie, jesli jade autostrada z predkoscia podrozna 140km/h - to po
    przejechaniu powiedzmy 500km mam srednie spalanie 6.5l/100km
    To co to jest jak nie srednie spalanie?

    A moze jaka jest wg Ciebie definicja sredniego spalania - bo nie rozumiem.

    Sa trasy, gdy auto spali i 12l/100km - co napisalem na poczatku (ba
    nawet i 18l/100km sie zdarzalo), ale sa i trasy gdy spali ponizej 7l/100km.
    W zaleznosci ile bedzie w danym czasie tras A i B (przykladowo) - mozesz
    wykazac, ze w danym okresie auto spalilo jakas tam wartosc.

    Napisalem Ci - srednia z ostatniego roku i 14 dni to 7.6l/100km (podaje
    wartosc nie komputera pokladowego - a mierzona na stacji)

    > Nie.
    > Po prostu ktoś z głową na karku, nie wierzący w bajki tylko dlatego, że
    > komuś się chciało pogadać.

    samochod sluzbowy jest do prostego zweryfikowania - ksiazka przebiegow,
    komplet faktur - dokladnosc co do 1km - okres ost. 3 lat

    Z prywatnego zas moge sluzyc rowniez ksiazka przebiegu (ale nie w calym
    zakresie, gdyz nie zawsze wykorzystuje go tylko do dzialalnosci
    gospodarczej) - wiec udokumentowane jest tylko czesciowy przebieg.

    Ja dostarcze dowodow 'czarno na bialym' - a ty dalej to swoje
    'doswiadczenie zyciowe' + zaslyszane tu i owdzie ?

    > Nie.
    > Po prostu umiem analizować fakty.

    > Proszę bardzo:
    > 1.8 - 10 litrów średnio
    > 1.6 - 9,5 litra średnio
    > 1.4 boxer - 10,5 litra średnio

    no i co mam zrobic, jesli u mnie wychodzi jak wychodzi ?

    kurna, trzeba zwolnic pracownikow, bo zle korzystaja ze sluzbowego auta
    - bo za malo pali wg statystyk Cavallino
    ;)

    powiem, tez zonie, ze zle jezdzila - bo jej ax 1.5d (od roku cieszy
    innego wlasciciela) w dziennych trudach pokonywania dziennej trasy 60km
    w GOP czesto w korkach z 4-ma osobami na pokladzie spalal srednio
    rocznie 4.5l/100km,
    a na trasie (co mu sie rzadko zdarzalo, z racji charakteru tego autka)
    potrafil zejsc do 3l/100km jadac ok 90-100km/h 'gierkowka' do Lodzi

    noz kurna, same zlomy - wszyscy zle jezdza, za malo spalaja.

    > Nazywając wleczenie się jazdą.
    > To nie są realia.
    > Realnie klocek z silnikiem 1.6 NIE PALI 7,6 l średnio.

    przypominam, ze wszyscy tu czekaja, na Twoja definicje popranego
    przemieszczania sie po drogach
    Jedne zalozenie juz wiemy - nie moze spalac mniej niz ... (tabelka wyzej)

    --
    pozdr
    Adam (AL)