  • Data: 2011-01-14 13:09:37
    Temat: Re: Xsara Picasso - benzyna czy diesel?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > A on pali tyle co pali, kosztem biedaków którzy muszą za tobą jechać.
    > Albo po prostu bezczelnie łżesz.
    > Innej możliwości brak.

    ale co - masz taki samochod z tym silnikiem, ze cos insynuujesz?

    jechales kiedys za mna, ze narzekasz, ze sie wloke?

    Ceed pali Ci 10l/100 i przezyc nie mozesz?

    Jak dodatkowo powiem, ze z tym silnikiem Xsara Break II palila 1l mniej
    niz Picasso, ze obecne C4 (z tym samym silnikiem) pali ponizej 8l/100km
    przy czym jest uzywane przez pare osob - to rowniez znaczy, ze wszyscy
    sa zepsuci.

    Ale ja nie zapierdalam po uliczkach osiedlowych rozganiajac dzieci, nie
    cisne w deche od swiatel do swiatel, nie stoje w korku 4h/dobe, nie wale
    dlugimi popedzajac innych (jak Ty) na wiejskich drogach, nie przeganiam
    pieszych z przejsc.

    No coz chlopie, trza sie przyznac, ze jezdzic trza umic - wyrzuc z
    siebie te kompleksy w koncu, bo smucisz jak osoba, ktora uwaza sie za
    super kierowce, co cisnie w pedal gdzie sie da by pokazac swoja
    wyzszaosc (???) ... ;)

    Ja mam fakty w temacie (zobacz co jest w temacie), a Ty?
    Jak zwykle bajki wyssane z palca i spekulacje nie poparte zadnymi
    wnioskami - jedynie 'urban legends'

    A teraz jedno pytanie kluczowe (ja zwykle w Twoim przypadku retoryczne):
    - co z Twoich kwiecistych wypowiedzi jest wartosiowe dla osoby pytajacej
    sie na gorze watku?

    --
    pozdr
    Adam (AL)