  • Data: 2011-10-06 21:38:04
    Temat: Re: Xp prof i dobry sprzęt
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-10-2011 o 23:14 karslawek napisał na pl.comp.pecet:

    > Jeśli wezmę słabszego procka(chyba tylko dwurdzeniowy) i płytę, dysk 500
    > i tego Radka 6670 to powinienem się zmieścić.Ale czy jest sens?

    Dwurdzeniowy Phenom to jakieś 350zł i starsza platforma, Athlona to już
    chyba nawet się nie opłaca. Na płycie bym nie oszczędzał,
    (choć na AM3 jest kilkadziesiąt złotych taniej) na mniejszym
    dysku również nie ma co oszczędzać.
    Można trochę tańszy zasilacz np:
    http://www.neo24.pl/zasilacz-fortron-fsp-400w-(fsp40
    0-60apn-85+).html

    Radka 6670 wybrałem na pamięciach DDR5 - jest lepszy (jakieś 2,5-3 razy
    lepszy od Twojej karty), ale znowu parę zł droższy.
    http://www.neo24.pl/?p=his_hd6670_1gb_h667fs1g

    --
    WiesłaW
    Opera Mail