  • 31. Data: 2011-05-30 18:48:52
    Temat: Re: XZ1 sample
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-05-30 18:19, chomsky pisze:

    > Zatruwal pisze sie przez "u", nie sadzisz??

    I przez "ł", nie sądzisz?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 32. Data: 2011-05-30 18:51:46
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Ale strata zależy, czy całość jest robiona przed resajzem, czy po.
    > Oczywiście jeśli mowa o aparatach w funkcji kamer.

    No i niestety - OIDP rozdzielczość wideo jest zawsze "natywna" do
    dalszej obróbki, czyli tak, jakby obrabiać stopklatkę z wideo (a jeszcze
    obróbka "w locie" jest pewnie z gruntu uproszczona, no i oczywiście
    wystandaryzowana wg jednego schematu i siły obróbki).

    Jak już wspominałem: trzeba przypominać, zwracać uwagę, a w razie
    czego obrzydzać - Sony już się prawie wycofało ze swojego budyniu -
    dobre i tyle.

    [mr.]

  • 33. Data: 2011-05-31 18:44:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    chomsky wrote:

    > Zatruwal pisze sie przez "u", nie sadzisz??

    Jak sie czepia spraw nie merytorycznych dla danej dyskusji to sie wstawia

    [ort] w temacie

  • 34. Data: 2011-05-31 21:13:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "henry1" <h...@i...pl> wrote in message

    > Możesz pomacać w MM.
    > Ostatnio tam widziałem, ale tylko białe.

    Na wsi gdzie mieszkam nie ma MM w okolicy :-)

  • 35. Data: 2011-06-01 17:08:44
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    > "henry1" <h...@i...pl> wrote in message

    > Na wsi gdzie mieszkam nie ma MM w okolicy :-)

    To może rodzinna wycieczka w niedzielę do najbliższej miejscowości z MM ?

  • 36. Data: 2011-06-01 17:21:55
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik henry1 napisał:
    > To może rodzinna wycieczka w niedzielę do najbliższej miejscowości z MM ?

    :-)
    Ta wycieczka dla Pszemola może być dość odległa. On mieszka w kraju do
    którego my jeździmy z wizami a oni do nas bez wiz :-)
    Maciek

  • 37. Data: 2011-06-01 18:09:39
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Janko Muzykant napisał:

    > Ale strata zależy, czy całość jest robiona przed resajzem, czy po.
    > Oczywiście jeśli mowa o aparatach w funkcji kamer.

    Ja mówię o aparatach w funkcji aparatów. W przypadku filmów wydaje mi
    się, że strata jest niezauważalna.

    > No właśnie nie zawsze muszę.

    Nie zawsze - za cenę sporej dystorsji.

    m.

  • 38. Data: 2011-06-01 18:21:33
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > :-)
    > Ta wycieczka dla Pszemola może być dość odległa. On mieszka w kraju do
    > którego my jeździmy z wizami a oni do nas bez wiz :-)
    > Maciek

    To mógł napisać, że mieszka w obamowie :-)
    Zlikwidują wizy to my w zamian przeniesiemy nasze MM do nich.
    Zobaczymy czy ceny z MM im się spodobają :-)))

    Pzdr

  • 39. Data: 2011-06-01 18:32:49
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-01 20:09, Mikolaj Machowski pisze:

    > Nie zawsze - za cenę sporej dystorsji.

    Ale właśnie czasem dystorsja nie ma znaczenia. Właściwie to dużo
    częściej niż rzadziej.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem certyfikat na ziewanie, szukam wspólnika z dojściami/

  • 40. Data: 2011-06-03 23:20:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > To mógł napisać, że mieszka w obamowie :-)
    > Zlikwidują wizy to my w zamian przeniesiemy nasze MM do nich.
    > Zobaczymy czy ceny z MM im się spodobają :-)))

    Widziałem ten aparat w sklepie Frys - bardzo poręczny, zgrabny...
    Nie moglem sie nim pobawic niestety, bez baterii byl, niepodlaczony.

    Mam jednak obawy czy w obudowie podwodnej będzie wszystko
    działać jak należy... Pokretlo na obiektywie bedzie niedostepne przeciez.

    Dodatkowo czytam opinie że jednak Canon G12 produkuje lepsze
    HD wideo 720p od tego XZ1. Nie wiem na co się zdecydować...
    G12 byłby jakimś tam upgrade do mojego G9 ale nie wiem co wybrać.

    Cenowo jeśli chodzi o zestaw do nurkowania wygląda to tak dla XZ1:
    aparat najtaniej znajduję za $450 z darmową dostawą (zwykle $499):
    http://www.simplyelectronics.net/mainproduct.php?cur
    rency=usd&pid=13343
    obudowa podwodna najtansza za $215 +$13 wysyłka = $228 jest tu:
    http://www.videodirect.com/Merchant2/merchant.mvc?Sc
    reen=PROD&Product_Code=PT050&Category_Code=ODSCUNDWT

    W sumie mam Olympusa pod wodę za $678.

    Canon najtaniej znajduje za $460 z darmową wysylką tutaj:
    http://www.daxmart.com/product.php?id_product=22
    obudowa podwodna za $184 tutaj:
    http://www.amazon.com/Canon-WP-DC34-Underwater-Housi
    ng-PowerShot/dp/B002LITT5G

    Czyli w sumie Canona mam pod wodę za $644.

    Ale - obudowa pod wodę Olympusa wygląda na lepiej dopracowaną,
    umożliwia dołączenie adapterów przed obiektyw, lampy błyskowej - nie wiem
    jaka jest ich użyteczność, ale to inna bajka.
    Olympus mniejszy - Ciekawe czy bedzie tak samo długo pracował
    na bateriach co G12. Boję się, że zmieściła się w Olympusie mniejsza bateria
    niż w G12. Przy cenach właściwie identycznych
    co Wy wybralibyście przy mniej więcej jednakowej ilości zdjęć i filmów
    kręconych pod wodą?

    A może w tej cenie da się znaleźć jakąś kamerę cyfrwą HD z obudową pod
    wodę co oprócz filmów robi przyzwoite fotki?