  • 41. Data: 2009-06-22 08:16:49
    Temat: Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    zbigi wrote:

    > A zauwazyliscie, ze do sforama przyczepili sie malkontenci, ktorzy byli
    > na liscie uczestnikow bobrowego lecz na niego nie dotarli? :)

    To Easy nie bylo a ja bylem? Alez mi zycie zapierdala...
    K.14.

  • 42. Data: 2009-06-22 08:20:55
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    zbigi pisze:

    > A zauwazyliscie, ze do sforama przyczepili sie malkontenci, ktorzy byli
    > na liscie uczestnikow bobrowego lecz na niego nie dotarli? :)

    Ja nie bylem bo chinczyki jak zwykle zjebali robote i musialem po nich
    poprawiac :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 43. Data: 2009-06-22 08:53:59
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message

    > Iiiitam! Mielismy, mielismy - wszka to podniosle dzielo objelo nas
    > wszystkich, ktorzy tam wonczas bylismy ;)

    Znam organizatorow Rajdu Bobrowego. Pana "All" wcale, a raczyl napisac ze
    "Co do uczestnictwa - niestety, nie "pouczestniczymy" - siła wyższa."
    Do tego, z Panem "All" srednio sie identyfikuje. Dotychczas wykazal sie
    ogromnym entuzjazmem i jeszcze wieksza odwaga w publikowaniu i obwieszczaniu
    tego lecz jednoczesnie dosc plytkim podejsciem do tematyki ktora sie zajal.
    Nieuchronnie nasuwa sie, byc moze niesprawiedliwe, skojarzenie z Pierwszym
    Portalem Motocyklowym, tyle ze tamto bylo choc wykonane przez zawodowca.
    Reasumujac: sa powody do sceptycyzmu. Raczej wiec nie "mamy" jesli, jak
    wspomnialem chciec czepiac sie slowek.
    Nie mialem takiego zamiaru zas swoje sceptyczne nstawienie wolalem zachwiac
    dla siebie. Predzej wrzuce do wora jak innych zbyt nachalnych, lecz skoro
    juz rozdmuchano temat ponad miare to nie omieszkalem dorzucic swych 0.03
    PLN.
    EOT z mojej strony.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 44. Data: 2009-06-22 08:54:31
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:h1nec9$lqp$1@news.onet.pl...

    > A zauwazyliscie, ze do sforama przyczepili sie malkontenci, ktorzy byli na
    > liscie uczestnikow bobrowego lecz na niego nie dotarli? :)

    Zbiguś, jesszcze raz ;)
    po pierwsze byłam i pokonałam jedna z najtrudniejszych mozliwych i
    niepotrzebnych tras ;)
    po drugie ja sie nie przyczepiłam.
    Wyraziłam w jednym poscie swoje zdanie a All pociagnoł mnie za jezyk (
    paluszki?) i tyle. Reszta do dyskusja na temat pierwszej mojej opinii.

    Podkresle po raz milionktorys tam. Ja nie mam nic do SFORAM. tylko prosiłam
    by nie było to tak czesto.

    nudna i malkontentna

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 45. Data: 2009-06-22 11:10:15
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "All" <a...@p...not.pl> wrote:

    >Spróbuj swą prośbę uzasadnić. To znaczy powiedz jasno i wyraźnie
    >_z jakiego powodu_ nie chcesz bym publikował tu informacje
    >o planowanych spotkaniach czy też podawał linki do relacji.

    Przypominasz mi moment niedawny, kiedy jedna pani z pewnej firmy
    dorwala mnie telefonicznie i kiedy juz roztoczyla przede mna
    swietlane wizje dala mi szanse i zadala pytanie wprost: czy jestem
    zainteresowany. Na moje krotka odpowiedz zarzadala kategorycznie zebym
    jej uzasadnil dlaczego nie. No i wlasnie wtedy wyladowala sie mie
    komorka. A ogolnie kradla moj czas.

    Uogolniona odpowiedz na Twoje poytanie brzmi: to kwestia wyczucia.
    Ale zdaje sie, ze z tym masz wlasnie problem.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 46. Data: 2009-06-22 12:14:54
    Temat: Re: pl.rec.motocykle - posty pożądane i niepożądane. Było - Re: XIV SWORAM - 27 czerwca
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > ***Użytkownik "kocyk" \
    > Nie truj dupy, tylko rob swoje.
    >
    > Rajt i nie badz taki grzeczny bo psujesz imidz...

    Spróbowałem sobie wyobrazić jak Alleo rzuca mięsem... i chyba prędzej
    zobaczę jak Spider w deszczu jedzie ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 47. Data: 2009-06-22 14:39:55
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> wrote

    > Spróbowałem sobie wyobrazić jak Alleo rzuca mięsem... i chyba prędzej
    > zobaczę jak Spider w deszczu jedzie ;)

    ROTFL :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 48. Data: 2009-06-22 20:39:22
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Don Pedro napisał(a):
    > All pisze:
    [...]
    > Dobrze, że dodałeś "moim zdaniem". Bo moim zdaniem brzmi to głupawo.

    > Ale wiesz, w jakich okolicznościach to określenie powstało i kto je
    > wymyślił? Podpowiem: zapierał się, że "jego" miesięcznik nie dość, że
    > nie ma żadnej strony "www", to nie ma i nie będzie miał również żadnej
    > strony "eee"

    OIDP, to mylisz sie drogi Don Pedro. "Motonita" powstal w Swiecie
    Motocykieli, a redaktor naczelny Motocykiela odzegnywal sie od
    jakiegokolwiek wirtualnego bytu.

    > Pada dalej, przynajmniej u mnie.

    No to juz wiadomo, czemus taki zgorzknialy ;)

    > Aha, pomijając wszystko inne - gratuluję inicjatywy. Mało w dzisiejszych
    > czasach bezinteresownych i spontanicznych akcji w tym stylu. Powodzenia!

    Prawda? :)
    I - zeby nie bylo - sam uwazam, ze ciut duzo o Sworam ale to nie powod,
    by chlopa na sile uciszac. Po prostu mozna zalozyc mentalnego kilfajla i
    nie czytac. Tym bardziej, ze naglowki sa ladnie oznakowane :)

  • 49. Data: 2009-06-22 20:40:27
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Krzysztof "Mad Max" Laska napisał(a):

    > Spróbowałem sobie wyobrazić jak Alleo rzuca mięsem... i chyba prędzej
    > zobaczę jak Spider w deszczu jedzie ;)

    Hue, hue :)

  • 50. Data: 2009-06-22 20:45:06
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):

    > Znam organizatorow Rajdu Bobrowego. Pana "All" wcale, a raczyl napisac
    > ze "Co do uczestnictwa - niestety, nie "pouczestniczymy" - siła wyższa."

    A jednak uczestniczyl :)
    I - zeby bylo smieszniej - byl w zespole z kolega, o kumoterstwo z
    ktorym, cie tutaj Kefiru posadzono :)

> [...]
    > ogromnym entuzjazmem i jeszcze wieksza odwaga w publikowaniu i
    > obwieszczaniu tego lecz jednoczesnie dosc plytkim podejsciem do tematyki

    Ja wiem, czy plytkie? Za to zobacz, jak ladnie pisze i ogolnie jest
    swoista antyteza przykladowego Grzybola. ;)

    > Reasumujac: sa powody do sceptycyzmu. Raczej wiec nie "mamy" jesli, jak
    > wspomnialem chciec czepiac sie slowek.

    No wiesz. Na dodatek jest on miejscowy, wiec chocby z tej przyczyny mogl
    IMO w pelni zasadnie uzyc takiego zwrotu. :)