  • Data: 2012-02-08 10:18:01
    Temat: Re: "Wzorce projektowe. Rusz g?ow?!" w wydaniu Heliona
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Jarzabek" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    dyskusyjnych:db61b404-1086-4424-8036-f09c5d6a3765@a1
    5g2000yqf.googlegroups.com...
    > Ale co z tego wynika w kwestii publikować po angielsku czy nie po
    > angielsku?

    Przecież nie chodzi o to, w jakim języku publikować!

    Tylko o to, że publikacje Polaków (obojętnie czy po polsku, czy po
    angielsku, czy w urdu) nie będą ilościowo dominowały w żurnalach naukowych!

    > No więc jeśli ktos dzisiaj uważa się za profesjonalnego programistę, a
    > zna tylko wczesny Basic i techniki programowania krosien Jacquarda, to
    > się kompromituje.

    Zdefiniuj: "profesjonalny programista".

    Moja definicja: "profesjonalny programista to osoba utrzymująca się z
    programowania (komputerów?!)"

    Zaproponuj lepszą.

    Sprawdź czy dana definicja wymaga, jako warunku koniecznego
    (dostatecznego?!), znajomości czegokolwiek.

    Być może jeżeli twoja definicja będzie dobra, to powinna znaleźć się w FAQ.