  • Data: 2012-02-09 14:26:01
    Temat: Re: "Wzorce projektowe. Rusz g?ow?!" w wydaniu Heliona
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 9, 1:56 pm, "slawek" <h...@s...pl> wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Jarzabek"  napisał w wiadomości grup

    > I z tej samej przyczyny nie ma co się podniecać, że nauka nie jest tworzona
    > głównie przez Polaków.

    Też tak uważam. Tylko że jedyną osobą w tej dyskusji, która się tym
    podniecała, byłeś ty.

    > Jeżeli nie ma definicji, nie ma dyskusji.

    Błedne rozumowanie, ale wniosek poprawny,

    > Jeżeli uważasz się za "profesjonalistę" - a nawet nie potrafisz określić,
    > czym ma być ów "profesjonalizm" - to z ciebie taki profesjonalista jak z
    > galerianki balerina.

    Moja profesja (czy jakkolwiek by to nie nazwać) nie zajmuje się
    definiowaniem profesjonalizmu.

    > I aby nie było wątpliwości - w 99% sensownym wyborem jest czytanie
    > nieprzetłumaczonych książek, artykułów etc. Angielski jako "wspólna mowa"
    > mniej-więcej się sprawdza np. na konferencjach.

    Cieszę się, że przyznajesz mi rację.

    > Ale głupotą jest uważać, że
    > sama biegłość w tym języku (nota bene, każdy bezrobotny angielski lump ma i
    > tak większą niż ty) wystarcza za całą wiedzę fachową i w pełni zastępuje
    > talent w innych dziedzinach.

    Pretensje możesz skierować pod adres:

    p. Chochoł Chocholski
    ul. Chochołowa 15