    From: Tomek Banach <b...@b...org>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: "Wzorce projektowe. Rusz g?ow?!" w wydaniu Heliona
    Date: Tue, 07 Feb 2012 10:44:26 +0100
    <jghg4a$96e$1@mx1.internetia.pl> <jgiv5l$26t$1@mx1.internetia.pl>
    <jgjn92$9sd$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@4...net>
    <r...@4...com>
    <jgk4lr$iuh$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@4...com>
    <22906924.766.1328412436760.JavaMail.geo-discussion-forums@yqtt30>

    On 2012-02-05 04:27, Roman W wrote:

    > Polskie tlumaczenia podrecznikow czy ksiazek popularnonaukowych sa (byly?) czesto
    kiepskie, nawet jesli wydawca bylo szacowne PWN. Z drugiej strony, bez polskiego
    tlumaczenia nie ma co liczyc na nizsza cene.

    Tego nie rozumiem przetlumaczenie to przeciez kupa roboty potem
    sprawdzic przygotowac wydruk w mniejszym nakladzie niz oryginal. Jakim
    cudem taki produkt moze byc tanszy niz oryginal.

    I jak tutaj nie krasc oryginalnych wersji ;)

    --
    Tomek