  • Data: 2011-04-28 10:33:05
    Temat: Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan AlexY napisał:

    > To znaczy że brałeś udział w programie pilotażowym przed wprowadzeniem
    > usługi na rynek.

    Zadzwoniłem do firmy świadczącej usługi (z którą nic mnie nie łączy),
    spytałem o możliwość, umówiłem się, podpisałem umowę przewidzianą
    Prawem Telekomunikacyjnym, dostawałem faktury -- to jednak był rynek.

    Zdarzało mi się też brać udział w czymś, co można nazwać "programem
    pilotażowym przed wprowadzeniem usługi na rynek", jednak to inaczej
    wyglądało. Różniło się to choćby tym, że za to nic nie płaciłem, ale
    mnie płacono.

    --
    Jarek