  • Data: 2011-05-05 12:27:03
    Temat: Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > videokonferencja byla i w ISDN na 128kb/s,

    Kiedyś łącza międzymiastowe miały 128kb/s, a Internet w tych czasach
    był całkiem fajny. Ale ja bym się tym dzisiaj nie sugerował przy
    wyborze prędkości domowego łącza.

    > Raczej po prostu zachowala sie jak rasowy monopolista.
    > Nie mamy pana plaszcza i co pan nam zrobi.

    Tu akurat działań monopolistycznych nie widzę. ISDN nigdy nie był
    obowiązkowy, nikt do niego nie zmuszał. To raczej była próba działań
    marketingowych w sylu Apple -- abonent, który obstalował sobie ISDN
    TP miał nabrać głębokiego przekonania, że co prawda wiele rzeczy
    przestało być dla niego dostępnych, za wszystko płaci więcej od inych,
    ale za to podłączony jest do najnowocześniejszej sieci telefonicznej
    jaką zna świat.

    --
    Jarek