  • Data: 2011-04-27 14:21:33
    Temat: Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zakarm ustosunkował się do tego, co przeczytał:

    > Jarek co ty za przeproszeniem pierdolisz, Pierwsza usluga po wdzwanianym
    > bylo SDI, pozniej DSL a dopiero pozniej pojawila sie nerwostrada.

    To znaczy kiedy niby ten DSL się pojawił? Nigdy nie używałem, nie wiem,
    trudno mi znaleźć dokładną informację, sprawdziłem więc whois domeny:

    $ whois internetdsl.pl

    DOMAIN NAME: internetdsl.pl
    registrant type: organization
    nameservers: ns2.internetdsl.pl. [217.97.216.19]
    ns1.internetdsl.pl. [217.97.216.18]
    ns.tpnet.pl. [80.50.50.50]
    created: 2002.03.08 12:00:00
    last modified: 2010.11.26 13:32:11

    Wiem, że to żaden dowód, ale chyba tepsa nie zwlekała z rejestracją
    domeny. Raczej zrobiła to przed, a nie po uruchomieniu usługi.

    Ja miałem Neostradę w lutym 2001. Tepsa zachwalała, że to absolutnie
    nowa technologia, dostępna tylko w jednej centrali telefonicznej
    w Polsce, a i na świecie (ich zdaniem) wiele tego nie ma. Nawet nie
    padała nazwa DSL czy ADSL.

    > Mozna bylo tez wykupic inne lacza ale to nie byly oferty dla dzieciakow.

    Za 1Mb brali 1000 zł (a zdaje się, że była też droższa opcja). To chyba
    też nie dla dzieciaków było.

    --
    Jarek