  • Data: 2011-04-28 09:14:55
    Temat: Re: Wzmacniacz ADSL [OT]
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Cezar napisał:

    > modem do SDI byl zawsze od tepsy. byly ich chyba 2 rodzaje.
    > Moze myslisz o routerze do SDI. Wtedy, bardzo popularny byl
    > ASMAX IAS-660

    Trochę mnie zadziwiła informacja o istnieniu czegoś takiego jak
    "router do SDI". Wyobraziłem sobie urządzenie analogiczne do
    "routera do Neostrady (ADSL)". Sprawdziłem co to za jeden ten
    ASMAX. To jednak router RS232/PPP, do którego trzeba było jakiś
    modem podłączyć.

    > Chyba ze miales ISDN... ktory to wyszedl kilka lat wczesniej

    Do ISDN z kolei tepsa chyba niczego nie dawała -- trzeba było
    samemu sobie terminal zorganizować i dzwonić pod 0-202124 (bodajże).

    --
    Jarek