    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wywołanie zdjęć - korekta dla LAB, LCD, CRT
    Date: Fri, 08 May 2009 09:59:11 +0100

    Jakub Jewuła pisze:
    > U nas Towarzyszu, nie ma z tym problemow.
    > U Was w socjalizmie problemy beda zawsze, ale walczcie, walczcie!
    >
    > Mozna co prawda nie zabierac sie do tematu od dupy strony, ale po co?

    Mógłbyś się wypowiadać mniej enigmatycznie, tym bardziej, że podobno
    znasz się na rzeczy. Ja co prawda już trochę znam twój sposób
    wypowiedzi, ale nadal nie jestem pewien, o co ci chodzi. Czy nie
    odpowiada ci kombinacja priorytet dobrego wyglądu -> Lab, czy priorytet
    dobrego wyglądu -> cyfrówka, czy przygotowanie zdjęć tak, żeby dobrze
    wychodziły i w labie i w galerii internetowej???

    Pozdrawiam,
    Paweł W.