    From: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wywoływanie RAW pod linuxem
    Date: Sat, 25 Jul 2009 23:26:55 +0200

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Może RawTherapee V2.4?
    >
    > http://www.rawtherapee.com/

    Tysiąckrotne dzięki... ;-)))) czegoś takiego właśnie szukałem.... ;-)
    interfejs nie jest z pewnością piękny, wygląda nieco rachitycznie, ale ma
    wszystko czego potrzeba... ;-) Ponadto zgodnie z deklaracją autorów
    obsługuje raw-y z mojego aparatu, tak że po pierwszych próbach zaczynam
    uzyskiwać naprawdę dobre (jak na początek) efekty...

    Zła wiadomość dla mnie jest niestety taka, że komputer nie wyrabia
    przetwarzania tak dużych plików.... chyba czeka go emerytura, a mnie
    wydatek... :-> chyba że dołożenie pamięci pomoże... zaraz będę
    sprawdzać... ;-)

    --
    pozdrawiam
    meping