eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWytrzymałość połączenia gwintowanegoRe: Wytrzymałość połączenia gwintowanego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Wytrzymałość połączenia gwintowanego
    Date: Sun, 25 Sep 2011 12:11:26 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <j5muop$cqf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j5kovc$c6u$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <j5mkhn$lsv$1@news.onet.pl> <j5mo49$3mm$1@news.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-207-226-102.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1316945497 13135 87.207.226.102 (25 Sep 2011 10:11:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2011 10:11:37 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: ktabaczynski
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:29346
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j5mo49$3mm$1@news.icpnet.pl...
    >?> Koncepcja nr 2: zastępuję standardowy gwint 9/16" x 20 T.P.I, długości
    >> 15 mm zwykłym metrycznym, np. M10. Takie otwory mogę swobodnie wykonać w
    >> standardowej korbie, materiału wokoło jest dosyć. Nie bawię się w różne
    >> kierunki gwintu, pedały wkręcam z użyciem kleju, nie powinny się luzować.
    >> Pytanie czy tokarz będzie w stanie wykonać gwint M10 na osi pedału ? Stal
    >> "na gwoździe" raczej toto nie jest.
    >>
    > gwint swobodnie zostanie wykonany - miałem kiedyś toczone śruby do kół z
    > dużego klucza trzpieniowego, pytanie po co?
    > nie lepiej skrócić korbę? - wycięcie kawałka i spawanie
    > przy zmniejszeniu gwintu koniecznie trzeba pozostawić duży kołnierz, w
    > założeniu będzie przenosił siły dążące do wyłamani osi pedału z korby.
    > już "na oko" widać ze kluczowa jest średnica gwintu a nie jego długość.

    A nie można takiej korby wykonać z włókna węglowego?
    Zbyt drogie?
    Zbyt trudne?
    Zbyt ciężkie?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: