eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWytrzymałość połączenia gwintowanegoRe: Wytrzymałość połączenia gwintowanego
  • Data: 2011-09-25 10:11:26
    Temat: Re: Wytrzymałość połączenia gwintowanego
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j5mo49$3mm$1@news.icpnet.pl...
    >?> Koncepcja nr 2: zastępuję standardowy gwint 9/16" x 20 T.P.I, długości
    >> 15 mm zwykłym metrycznym, np. M10. Takie otwory mogę swobodnie wykonać w
    >> standardowej korbie, materiału wokoło jest dosyć. Nie bawię się w różne
    >> kierunki gwintu, pedały wkręcam z użyciem kleju, nie powinny się luzować.
    >> Pytanie czy tokarz będzie w stanie wykonać gwint M10 na osi pedału ? Stal
    >> "na gwoździe" raczej toto nie jest.
    >>
    > gwint swobodnie zostanie wykonany - miałem kiedyś toczone śruby do kół z
    > dużego klucza trzpieniowego, pytanie po co?
    > nie lepiej skrócić korbę? - wycięcie kawałka i spawanie
    > przy zmniejszeniu gwintu koniecznie trzeba pozostawić duży kołnierz, w
    > założeniu będzie przenosił siły dążące do wyłamani osi pedału z korby.
    > już "na oko" widać ze kluczowa jest średnica gwintu a nie jego długość.

    A nie można takiej korby wykonać z włókna węglowego?
    Zbyt drogie?
    Zbyt trudne?
    Zbyt ciężkie?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: