eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWytrzymałość połączenia gwintowanegoRe: Wytrzymałość połączenia gwintowanego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!.
    POSTED!not-for-mail
    From: "PM" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Wytrzymałość połączenia gwintowanego
    Date: Sun, 25 Sep 2011 10:18:17 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 16
    Message-ID: <j5mo49$3mm$1@news.icpnet.pl>
    References: <j5kovc$c6u$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <j5mkhn$lsv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1316938697 3798 109.173.197.146 (25 Sep 2011 08:18:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Sep 2011 08:18:17 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j5mkhn$lsv$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:29344
    [ ukryj nagłówki ]

    ?> Koncepcja nr 2: zastępuję standardowy gwint 9/16" x 20 T.P.I, długości
    > 15 mm zwykłym metrycznym, np. M10. Takie otwory mogę swobodnie wykonać w
    > standardowej korbie, materiału wokoło jest dosyć. Nie bawię się w różne
    > kierunki gwintu, pedały wkręcam z użyciem kleju, nie powinny się luzować.
    > Pytanie czy tokarz będzie w stanie wykonać gwint M10 na osi pedału ? Stal
    > "na gwoździe" raczej toto nie jest.
    >
    gwint swobodnie zostanie wykonany - miałem kiedyś toczone śruby do kół z
    dużego klucza trzpieniowego, pytanie po co?
    nie lepiej skrócić korbę? - wycięcie kawałka i spawanie
    przy zmniejszeniu gwintu koniecznie trzeba pozostawić duży kołnierz, w
    założeniu będzie przenosił siły dążące do wyłamani osi pedału z korby.
    już "na oko" widać ze kluczowa jest średnica gwintu a nie jego długość.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: