  • Data: 2010-12-26 20:22:00
    Temat: Re: Wytnij chip
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-26 20:30, Pan Piskorz pisze:

    > Zobacz, czy są do twojej drukarki napełniane zamienniki z
    > samoresetującym się chipem.
    > Stosuję toto z powodzeniem, ale do drukarki Epson.

    Nie ma.

    > Masz nowe kartridże łatwe do napełniania tuszem.

    Mam, ale się boję sama napełniać, bo boję się, że mi się tusz wyleje w
    drukarkę.
    Teraz to nawet się boję kupić jakis zamiennik, boje się, że tusz się
    zacznie przez drukarkę przelewać. Ale chyba jeszcze raz któregoś dnia
    zaryzykuję.
    Do drukarki Lexmark to napełniałam - atramentem, ale tylko czarnym. Nie
    było problemów, tylko głowica w takim pojemniku po jakimś czasie wysiada
    i pojemnik jest już do wyrzucenia.

    > Po każdym wyjęciu i włożeniu drukarka sądzi, że ma nowy.

    Masz rację :-) Przy najbliższej okazji, jak będę coś drukowała w kolorze
    i mi się pokaże komunikat o wymianę jakiegoś kadridża to zastosuję ten
    trick :-)
    Jak cholerze mało jakiegoś tuszu to nie chce drukować.
    Ktoś z (gazety CHIP chyba) kiedyś rozwalił taki rzekomo pusty pojemnik i
    okazało się, że w nim było jeszcze sporo tuszu.

    --
    animka