  • Data: 2009-03-19 20:12:18
    Temat: Re: Wyswietlacz graficzny cz/b 400x160
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > BTW: W pracy oprogramowywałem kolorowy TFT 176x220 a to już całkiem inna
    > para kaloszy. Przy 3 bajtach na piksel zjada 113 KB RAMu. No ale
    > sterował nim akurat ARM9 z doczepionym SDRAM'em więc o pamięć nie
    > musiałem specjalnie walczyć. Od pewnego momentu developmentu główna
    > zabawa polegała na dopracowywaniu elementów interfejsu użytkownika,
    > dekompresji obrazków itp. Z ogromniastych gotowych bibliotek w stylu QT
    > nie korzystałem bo cały UI miał chodzić szybko i sprawnie - dlatego całe
    > rysowanie powstało od podstaw (od rysowania pojedynczych pikseli i
> [...]

    Brzmi ciekawie. Akurat siedze nad czyms podobnym - w moim repo SVN jest
    to co do tej pory splodzilem. Robie na LCD z Siemensa S65, takie male
    GUI nasladujace okienka. Wiele rzeczy juz fajnie dziala, jest w C++ i
    mysle, ze bedzie sie z tego wygodnie korzystac. Ale fajnie by bylo
    rzucic okiem na to co napisales.