  • 11. Data: 2012-02-10 14:09:31
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Lukasz <w...@b...net.pl> napisał(a):

    > nie mam obowiązku prowadzić rejestracji wypożyczeń mojego auta, więc nie
    > mogę być w 100% pewny czy to ja kierowałem. Zawsze można wskazać kilka
    > osób które prawdopodobnie mogły prowadzić pojazd - jeżeli zdarzało się
    > że tym kilku osobom użyczaliśmy auto...

    I w sądzie to sprawdzą. I co zrobisz jak na zdjęciu tylko twoja podobizna.
    Sędzia jak matka z łobuzem pierdolić się nie będzie. On nie ma widełek.

  • 12. Data: 2012-02-10 14:19:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > I dlatego nie będą przysyłali zdjęć żeby takich szmaciarzy jak ty
    > ujebać.

    Coś Ci się chyba w głowie poprzewracało, oni mają psi obowiązek UDOWODNIĆ
    wykroczenie konkretnej osobie, a nie podstępnie wyłudzić przyznanie się
    do winy (której często mogło wcale nie być, bo nikt normalny nie
    zapamiętuje swojej prędkości w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie na
    przestrzeni ostatnich kilku miesięcy). Zdjęcia na których nie widać
    kierującego czy co do których są jakiekolwiek inne wątpliwości powinny
    iść z automatu do kosza.

  • 13. Data: 2012-02-10 14:21:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kogutek

    > I w sądzie to sprawdzą. I co zrobisz jak na zdjęciu tylko twoja
    > podobizna.

    "Nie wiem kto prowadził, prawdopodobnie mógł to być ten, ten lub ten, ale
    nie jestem pewien, bo to było dawno, a nie okazano mi zdjęcia".

    > On nie
    > ma widełek.

    Ależ ma.

  • 14. Data: 2012-02-10 14:39:40
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin kogutek

    > "Nie wiem kto prowadził, prawdopodobnie mógł to być ten, ten lub ten, ale
    > nie jestem pewien, bo to było dawno, a nie okazano mi zdjęcia".

    > AleĹź ma.

    I wołają wszystkich. Wierz mi że sędzia to nie byle przymuł bagienny i uczony
    wypytywania o szczegóły o których by Ci się nie śniło. Jak trafi świadka na
    kłamstwie to też ma na taką okoliczność rozwiązanie. Parę takich
    upublicznionych spraw by się przydało. Od razu tanich oszustów by ubyło.
    Jechałeś więcej niż było można to płać i nie cwaniakuj. Jak ja kocham takich
    co jak im lusterko urwą to by ręce obcinali a sami w kościele z tacy by kasę
    ukradli. Gówno by spod siebie zjedli.

  • 15. Data: 2012-02-10 14:46:31
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > przestrzeni ostatnich kilku miesięcy). Zdjęcia na których nie widać
    > kierującego czy co do których są jakiekolwiek inne wątpliwości powinny

    I dlatego zrobili system że nie przysyłają zdjęć ale można się bronić w
    sądzie. Uczciwy system. Pożyczyłeś samochód koledze. I dostajesz informację że
    mają zdjęcie i przekroczenie prędkości. Ty jesteś niewinny. Idziesz do kolegi
    a on cie na bambus wysyła. To odpisujesz kto jechał i resztę masz w dupie. Jak
    masz problemy z zapamiętywaniem to idź do lekarza.

  • 16. Data: 2012-02-10 14:55:49
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > twoja
    > twarz to jeszcze za składanie oświadczeń nie zgodnych z prawdą dołożą parę

    Ten przepis to jeden z bubli prawnych (tego rzadu ekspertow) i jest
    niezgodny z konstytucja i pewnie bedzie niedlugo zmieniony i zachowuj sie do
    kurwy nedzy "szmaciarzu" z farmy drobiu.

    sz.

  • 17. Data: 2012-02-10 15:04:34
    Od: "jarek.s." <j...@o...pl>

    >I wołają wszystkich. Wierz mi że sędzia to nie byle przymuł bagienny i
    >uczony

    typowe polaczki. Myślisz że to przypadek że u nas w US są polish Jokes, a
    robiorom podlegała tylko polska? Żaden kraj nie był równie głupi.

  • 18. Data: 2012-02-10 15:11:21
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    szufla <b...@e...pl> napisał(a):

> [...]
    > niezgodny z konstytucja i pewnie bedzie niedlugo zmieniony i zachowuj sie do
    > kurwy nedzy "szmaciarzu" z farmy drobiu.

    W którym momencie jest niezgodny z konstytucją. Niezgodne z konstytucją jest
    przekraczanie prędkości bo umówiliśmy się w niej że będziemy przestrzegali
    praw różnych. W tym i drogowego.

  • 19. Data: 2012-02-10 15:12:45
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-10 14:09, kogutek pisze:

    > I w sądzie to sprawdzą. I co zrobisz jak na zdjęciu tylko twoja podobizna.
    > Sędzia jak matka z łobuzem pierdolić się nie będzie. On nie ma widełek.

    a co będę miał zrobić, zgodnie z prawdą się przyznam, ty byś pewnie
    zapłacił mimo że to mogłoby nie być twoje wykroczenie. Jeżeli to
    faktycznie moje wykroczenie to ja jestem stratny przez tak skonstruowany
    system, jeżeli nie to frajerem byłbym gdybym wziął to na siebie.

    Lukasz

  • 20. Data: 2012-02-10 15:14:09
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    jarek.s. <j...@o...pl> napisał(a):

    > typowe polaczki. Myślisz że to przypadek że u nas w US są polish Jokes, a
    > robiorom podlegała tylko polska? Żaden kraj nie był równie głupi.

    Kraj nie może być głupi. Ziemia ani drzewa nie mogą być głupsze niż są. Za to
    ludzie tutaj głupi. Czasami drzewa od nich mądrzejsze. Nieszczęściem tego
    kraju nie jest położenie tylko idioci co w nim mieszkają.