  • 121. Data: 2012-02-12 08:39:15
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a...@g...pl>

    > Albo jak się nikt nie przyzna. Wtedy jest nawet zabawniej.

    Buli właściciel auta. Co w tym zabawnego?
    --
    Nie wymyślaj. Właściciel auta nie odpowiada w ten sposób. Ma tylko wskazać
    komu przekazał.

  • 122. Data: 2012-02-12 08:46:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a...@g...pl>

    > nie mam obowiązku prowadzić rejestracji wypożyczeń mojego auta

    Masz taki obowiązek. Powiedziane jest wyraźnie - masz obowiązek wskazac
    kierującego chyba ze nastąpił zabór auta bez Twojej wiedzy czemu nie
    mogłes zapobiec.
    --
    Czyli nie ma obowiązku rejestracji tylko wskazania. I jest mowa o wskazaniu
    komu udostępniłeś a nie kto kierował. Organ pyta się komu przekazałeś bo nie

  • 123. Data: 2012-02-12 08:47:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a...@g...pl>

    > A kogo wskażesz gdy nie wiesz kto prowadził? Albo pożyczyłeś auto dwóm
    > kumplom?

    Bulisz i przyjmujesz punkty.
    --
    Właściciel nie ponosi takiej odpowiedzialności.

  • 124. Data: 2012-02-12 08:51:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a...@g...pl>

    > Bzdura, punkty są dla sprawcy wykroczenia. Nie ma sprawcy -- nie ma
    > punktĂłw.

    Domyślnym sprawcą wykroczenia jest właściciel auta.
    --
    Żeby kogoś ukarać trzeba wykazać, że wykroczenie popełnił. Inaczej sąd
    uniewinni.

    Nawet się
    zastanawiałem swego czasu czy nie zarejestrować samochodu na niemającą
    prawka mamę :)
    --
    By ją ciągali ???

  • 125. Data: 2012-02-12 09:09:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > komu udostępniłeś a nie kto kierował. Organ pyta się komu przekazałeś bo
    > nie wie kto kierował. Nie może Cię więc ukarać za kierowanie. Mógłby za

    To co bedzie gdybym wskazal kogos (rodzina, znajomy) kto mieszka zagranica
    poza UE ?

    sz.

  • 126. Data: 2012-02-12 11:00:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-02-2012 16:05, kogutek pisze:
    > Skoro jeździ zgodnie z przepisami to dokładnie pamięta kiedy mógł je przez
    > nieuwagę przekroczyć. I zdjęcie nie jest do tego potrzebne. Wystarczy data i
    > godzina.

    ROTFL - zastanawiasz się czasem co piszesz?
    Nieuwaga i pamięta - jak to ma iść w parze?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 127. Data: 2012-02-12 12:47:51
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-11 22:29, Bydlę pisze:

    > Dawaj przepis.
    > ;>>>

    Art. 78 ust. 4 ustawy z 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym
    (Dz.U. z 2005 r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.).

  • 128. Data: 2012-02-12 12:55:13
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-11 19:28, to pisze:
    > begin Andrzej Zbierzchowski

    > Bzdura.

    Wytłumacz to drogówce, oni najwyraźniej o tym nie wiedzą :D

  • 129. Data: 2012-02-12 12:58:54
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    W dniu 2012-02-11 19:31, to pisze:
    > begin Andrzej Zbierzchowski

    > Bzdura. Właściciel wskazał osobę X. Osoba X mówi, że to nie ona. Sprawcy
    > wykroczenia nadal nie ma, więc mandatu za to wykroczenie tez nie. Mandatu
    > za niewskazanie też nie, bo przecież wskazał.

    Spróbuj to przeprowadzić w praktyce. I KONIECZNIE podziel się wnioskami.

  • 130. Data: 2012-02-12 14:07:03
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Zbierzchowski

    > Wytłumacz to drogówce, oni najwyraźniej o tym nie wiedzą :D

    To akurat bardzo prawdopodobne, a Ty sprawiasz wrażenie, jakbyś tam
    pracował. :>