  • Data: 2012-02-10 17:12:52
    Temat: Re: Wysokość mandatu
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin kogutek

    > Zaiste, tłumaczenie godne jarmarcznego głupka. Nie pamiętam z jaką
    > prędkością jechałem miesiąc temu. Ty masz zawsze jeździć zgodnie z
    > przepisami. Wtedy nie musisz pamiętać czy kiedyś jechałeś szybciej.

    Jarmarcznych głupków, to sobie poszukaj wśród przyjaciół, sądząc po tym,
    co wypisujesz na PMS, to pewnie kilku znajdziesz, bo swój do swojego
    ciągnie.

    Skup się: nawet jeśli staram się jeździć zgodnie z przepisami to jestem
    tylko człowiekiem i mogę nie zauważyć jakiegoś znaku, mogę się
    zdekoncentrować, może go zasłonić stojąca ciężarówka, śnieg, cokolwiek.
    Chce zobaczyć jakikolwiek wiarygodny dowód popełnionego wykroczenia, a
    nie przyjmować mandat na podstawie informacji od jakiejś instytucji,
    która ma oczywisty interes w tym, żebym go zapłacił.