    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Wysmażyłem parę fotek i się chwalę
    Date: Mon, 14 Jun 2010 22:30:27 +0200

    On Mon, 14 Jun 2010, Janko Muzykant wrote:

    > Pierwszy błąd - takie myślenie. Aparat jest nieważny, a każda współczesna
    > lustrzanka wraz z narzędziami rozwala na kawałki dowolnego małoobrazkowego
    > analoga.

    To była trochę autoironia, grupę świadomie zacząłem czytać po kupieniu
    sprzętu a nie przed, bo inaczej jeszcze bym wydał 3x więcej niż planowałem
    w budżecie :].

    > Trochę niechlujnie i bez polotu. Czas na obserwację dobrych kadrów. HDR
    > całkiem fajny technicznie. Tak zwane ''prawdziwe zdjęcia'' możesz mieć w
    > dupie, szukaj prawdziwych obrazów (nie koniecznie olejnych :)

    Zdaje się, że coś w tym stylu chciał przekazać Kombajn Bizon jak pisał, że
    te zdjęcia o niczym nie opowiadają - przyjmuję do wiadomości :). Chociaż
    to było tylko moje "The best of z dwóch niedzielnych spacerków z nowym
    sprzętem", a nie "The best of my life".

    > Współczuję wszystkim młodym, zaczynającym dziś zabawę - bardzo wysokie progi
    > mają. Kiedyś wystarczyło pstryknąć muchę zenitem z pierścieniem i było się
    > artysta...

    A to nie o mnie. Ja jestem '76 i swój epizod z Zenitem miałem (chyba ze 4
    albo 5 rolek), ale ze względu na to że niektóre osoby mają tu strasznie
    wyczulony zmysł estetyki to raczej linków nie będę podsyłać ;).