  • Data: 2010-06-14 21:27:41
    Temat: Re: Wysmażyłem parę fotek i się chwalę
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Jun 2010 22:30:27 +0200, Rafal Jankowski napisał(a):

    > A to nie o mnie. Ja jestem '76 i swój epizod z Zenitem miałem (chyba ze
    > 4 albo 5 rolek), ale ze względu na to że niektóre osoby mają tu
    > strasznie wyczulony zmysł estetyki to raczej linków nie będę podsyłać
    > ;).

    podsyłaj, to co pokazałeś nie jest takie złe, a wręcz przeciwnie, jak na
    początek całkiem niezłe. Tylko konstruktywna krytyka pozwala na
    doskonalenie warsztatu. Owszem parę rzeczy trzeba poprawić, o wielu być
    może nie wiesz i inaczej niż stąd się nie dowiesz, ale myślę, że dasz
    radę :-)

    --
    pzdr
    meping (też A.D. '76 :->)