  • 61. Data: 2017-03-05 16:59:21
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 16:34:04 +0100, Shrek wrote:

    > A po co? Ty chcesz zmieniać - ty szukaj.

    Ale to Ty chcesz udowodnić, że większa prędkość = znacznie więcej
    wypadków z udziałem tirmanów. Czemu mam Ci ułatwiać sprawę?

    Tomek

  • 62. Data: 2017-03-05 16:59:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 16:55, J.F. pisze:

    > Trudno powiedziec jak nagrywana, ale to wcale nie takie dziwne, ze nie
    > ma poczatku.
    >
    > Nagrywasz wszystko jak leci ?

    Nie - mam od tego kamerkę.

    > Bedziesz sklejal, jesli w dwoch plikach bedzie

    Jak trzeba będzie... Zapewne jest narzędzie online do tego.

    Shrek

  • 63. Data: 2017-03-05 17:07:08
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 16:33:10 +0100, Shrek wrote:
    > Wybacz, ale to tych chcesz zdejmować kaganiec tirom nie ja. Tych chcesz
    > zmian - twoje argumenty, dane dowody - nie inaczej.

    Już Ci podałem jeden dość znaczący. Są kraje, znacznie większe niż
    Polska, gdzie można jeździć sporo szybciej i nie ma tragedii. Ty
    próbujesz mi udowodnić, że podniesienie tirmanom prędkości na
    ekspresówkach i autostradach spowoduje ze zaczną generować znacznie
    więcej wypadków.

    > Gdyż ponieważ? Napisałem 150 bo właśnie hipokrytom nie jestem. Ale skoro
    > dla ciebie to hipokryzja, to napisze 140.

    Otóż to, zapierdalasz i masz wielkiego focha, że musisz zwolnić bo
    ktoś tam jeszcze na drodze jest poza tobą. Taka filozofia kalego. Jak
    kali ukraść krowa to dobrze, jak kalemu ukraść to źle...

    > Ok - nie zauważyłem - na innych stonach wiki wyglądało to jeszcze
    > inaczej. Ponadto to średnio reprezentatywne są te dane jak się chwalisz,
    > ze możan 85 w jednym stanie na autostradach płatnych.... tylko takiej
    > autostrady nie mają;) Więc masz chyba 5 stanów, z tego co kojarzę w
    > interiorze na jakiś pustyniach. A teraz zastanów się ile tam jest tych
    > terenów zabudowanych i ile tirów na kilometr drogi.

    Napiszę inaczej, bo najwyraźniej nie wyraziłem się zbyt jasno. We
    _wszystkich_ stanach można jeździć szybciej niż u nas. Najmniejsza
    dozwolona prędkość jest wyższa niż u nas. A znacznej części stanów mogą
    jeździć jeszcze szybciej i tragedii nie ma. Co dość bezpośrednipo przeczy
    Twojej teorii.

    Tomek :)

  • 64. Data: 2017-03-05 17:08:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 16:59, Tomasz Stiller pisze:

    > Ale to Ty chcesz udowodnić, że większa prędkość = znacznie więcej
    > wypadków z udziałem tirmanów. Czemu mam Ci ułatwiać sprawę?

    Konkretnie to napisałem, że znaaaacznie dłuższa droga hamowania. Mam to
    udowodnić?

    Shrek

  • 65. Data: 2017-03-05 17:09:01
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 17:08:48 +0100, Shrek wrote:

    > Konkretnie to napisałem, że znaaaacznie dłuższa droga hamowania. Mam to
    > udowodnić?

    Widzę, że zaczynasz się czepiać semantyki - chyba nie mamy o czym
    rozmawiać.

    Tomek

  • 66. Data: 2017-03-05 17:10:42
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 16:34:28 +0100, Cavallino wrote:

    > Ale co ma być, o co pytasz?
    > Nie negowałem tego co mówisz, jeśli tak to zrozumiałeś.

    Ok, przepraszam. Mea culpa.

    Tomek

  • 67. Data: 2017-03-05 17:14:11
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 05 Mar 2017 16:36:14 +0100, Shrek wrote:

    > No dobra - ale co to ma wspólnego z korkowaniem się autostrady w wyniku
    > zakazu wprzedzania się cięzarówek?

    Nic, bo przynajmniej na obwodnicy Poznania było dokłądnie odwrotnie
    niż postulujesz. Zakaz wprowadzono własnie dlatego, zeby oba pasy nie
    były zajmowane przez tirmanów. Teraz jest imo luźniej na lewym, ale
    oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie.

    Tomek

  • 68. Data: 2017-03-05 17:20:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 17:07, Tomasz Stiller pisze:

    > Już Ci podałem jeden dość znaczący. Są kraje, znacznie większe niż
    > Polska, gdzie można jeździć sporo szybciej i nie ma tragedii.

    Nie - na razie podałeś że są kraje gdzie można więcej. I tyle (choć te
    twoje dane też są takie sobie, bo mówiłeś o 85mph a okazało się, że
    owszem można w jednym stanie, tylko nie można bo nie ma takiej drogi).

    Teraz trzaba porównać ilość wypadków, a przede wszystkim porównać inne
    zmienne na to wpływające. Bo chyba nie masz wątpliwości, że pustynie w
    interiorze USa to jednak tochę inne środowisko niż dość gęsto zaludniona
    Polska z jej ciągnącymi się wzdłuż krajówek wioskami. Prawda?

    Więc porównujesz nieporównywalne.

    > Otóż to, zapierdalasz i masz wielkiego focha, że musisz zwolnić bo
    > ktoś tam jeszcze na drodze jest poza tobą.

    Nie zapierdalam - jadę 140 - tyle wolno.

    Patrz pierwszy akapit.

    Shrek

  • 69. Data: 2017-03-05 17:20:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 17:09, Tomasz Stiller pisze:

    > Widzę, że zaczynasz się czepiać semantyki - chyba nie mamy o czym
    > rozmawiać.

    Nie - to ty wmawiasz innym coś czego nei powiedzieli.

    Shrek

  • 70. Data: 2017-03-05 17:21:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2017 o 17:14, Tomasz Stiller pisze:

> [...]
    > były zajmowane przez tirmanów. Teraz jest imo luźniej na lewym, ale
    > oczywiście nie jest to idealne rozwiązanie.

    Coś się wątkowanie pochrzniło, albo ja czegoś nie rozumiem.

    Shrek