  • 181. Data: 2017-07-06 22:15:34
    Temat: Re: Wyścigi ślimaków II
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Jul 2017 19:24:35 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A co to za różnica?
    > Mają tak nie wyprzedzać i tyle.

    trzykrotna mniej wiecej. I z 3 minut robi sie 1 minuta, a jak spojrzy
    w lusterko to zanim dojedziesz zrobi sie 30s.

    > Może mandaty za utrudnianie ruchu takim wyprzedzaniem są droższe, niż
    > dodatkowy kilometr przejechany w ciągu godziny...

    Polakom tez by dawali.

    > Wracałem, czyli do Polski.

    No to do piatku jeszcze daleko, wielkiego powodu do pospiechu nie ma
    :-)

    J.

  • 182. Data: 2017-07-07 08:33:53
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-07-2017 o 22:15, J.F. pisze:

    > trzykrotna mniej wiecej. I z 3 minut robi sie 1 minuta,

    To nadal tak przynajmniej kilkanaście razy za dużo.

    > Polakom tez by dawali.

    Polski tirowiec to kretyn, więc zastanowi się jak dostanie.
    A tak "a może się uda"....

    > No to do piatku jeszcze daleko, wielkiego powodu do pospiechu nie ma
    > :-)

    Ano właśnie.
    A mnie się akurat spieszyło, żeby nie zasnąć za kółkiem, bo droga z
    Werony cokolwiek się dłużyła.
    No i to było we wtorek, w środę byłem już w domu.

  • 183. Data: 2017-07-07 11:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup
    W dniu 06.07.2017 o 14:36 Cavallino <c...@k...pl>
    pisze:

    >Kierowcy osobówek też różne niedobre rzeczy czasem przy wyprzedzaniu
    >robią więc proponuję zakaz wyprzedzania dla wszystkich. Jak szaleć
    >to szaleć.

    Szwedzi juz na to wpadli.

    Poza tym wprowadzisz limit 90 na autostradzie, to nie bedzie
    wyprzedzania :-)

    >Albo równy podział: prawy pas dla ciężarowych, lewy dla osobowych.

    Ale po co dwa pasy, skoro wszyscy jada tak samo szybko ?

    >Dla jeszcze lepszego bezpieczeństwa, żeby nikomu nie przyszło do
    >głowy pchać się na nie swój pas, dobrze byłoby dodać krawężnik albo
    >słupki między pasami.

    Tak jest, barierka solidna ma byc :-)

    J.

  • 184. Data: 2017-07-07 14:52:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >To nadal tak przynajmniej kilkanaście razy za dużo.

    A Ty w swoim Dusterze tez jestes za wolny, wiec zabronic Ci
    wyprzedzania :-)

    >Polski tirowiec to kretyn, więc zastanowi się jak dostanie.
    >A tak "a może się uda"....

    Wiec chyba nie daja.
    Albo bardzo rzadko daja.

    >Ano właśnie.
    >A mnie się akurat spieszyło, żeby nie zasnąć za kółkiem, bo droga z
    >Werony cokolwiek się dłużyła.

    im tez sie widac spieszylo, moze tez nie chcieli zasnac za kolkiem z
    nudow :-P

    I co wazniejsze - twoja minuta czy jego 20 ? :-P

    J.

  • 185. Data: 2017-07-07 16:53:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-07-2017 o 14:52, J.F. pisze:

    > A Ty w swoim Dusterze tez jestes za wolny, wiec zabronic Ci wyprzedzania
    > :-)

    Zgadzam się w 100%.
    Dlatego też zmieniłem go kilka miesięcy temu na coś, czym da się jeździć
    normalnie nie paląc przy okazji tyle co ciężarówka. :-)

    > Wiec chyba nie daja.
    > Albo bardzo rzadko daja.

    Jak na naszych specjalistów to zdecydowanie za rzadko.

    > im tez sie widac spieszylo, moze tez nie chcieli zasnac za kolkiem z
    > nudow :-P

    Im się nie spieszyło, bo wlekli się o 100 km/h mniej niż ja. ;-)

    > I co wazniejsze - twoja minuta

    Oczywiście.

  • 186. Data: 2017-07-07 21:03:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jul 2017 16:53:38 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Zgadzam się w 100%.
    > Dlatego też zmieniłem go kilka miesięcy temu na coś, czym da się jeździć
    > normalnie nie paląc przy okazji tyle co ciężarówka. :-)

    Nadal jestes za wolny. Wyprzedzac wolno tylko pojazdom z silnikami
    ponad 3 litry, reszta holoty na prawy pas, bo pan jedzie :-P

    > Im się nie spieszyło, bo wlekli się o 100 km/h mniej niż ja. ;-)

    spieszylo, skoro tak chcieli zmniejszyc roznice do 99 :-)

    > Oczywiście.

    A dla mnie moja minuta, won na pobocze :-P

    J.

  • 187. Data: 2017-07-07 22:45:28
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-07-2017 o 21:03, J.F. pisze: